عضو شورای شهر بندرعباس:

فصل آن که بگویند هرمزگان متخصص ندارد، گذشته است



به گزارش صبح ساحل، مصیب نظری رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر بندرعباس در نطق پیش از دستور یکصد و سی و چهارمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس ضمن تبریک روز کارمند و هفته دولت، گفت: یکی از مناسبت‌هایی که گاها فراموش می‌شود سالروز اشغال ایران توسط متفقین و فرار رضاخان است که به راحتی و کمتر از هفته ای به پایتخت می رسند و شاه را از خواب بیدار می‌کنند و آن را اخراج می‌کنند.

وی بیان کرد: این مساله را یاد آور شدم که قدر نظام عزیز و مدافعین حرم که هزاران کیلومتر آن طرف تر مانع ورود سگ نگهبان آمریکا یعنی اسرائیل به مرزهای شریف و مقدس حرم یعنی جمهوری اسلامی می شوند را بدانیم و قدردان خون شهید رضا زارعی ها ،شهید تختی نژاد و شهید سالاری و امثالهم که گمنام و مظلوم جان دادند تا نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرزندان و ناموس ما، در امان باشند را بدانیم و قدردان این شجاعت و ایثار هستیم.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس با اشاره به اینکه آنچه خدمت در راه امام حسین(ع) نماییم، ماندگار خواهد بود .زیرا خود امام حسین (ع)نگاهش به ماست ادامه داد: از همه موکب داران اربعین حسینی که در هرمزگان و شهر بندرعباس، خوزستان، بوشهر و مرز عراق و ... از هرمزگان به زائرین خدمت دادند تشکر و قدر دانی می‌کنم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامی داشت هفته دولت و قدردانی از دولت شهید والامقام ،شهید رییسی بزرگوار گفت: با توجه به اینکه ابتدای دولت است و فصل انتصابات مطالبه‌ای از دولت جدید داریم.

نظری تاکید کرد: هرمزگان سرشار از نیروهای خدوم، با تجربه و متخصص است و فصل آن که گفته‌اند هرمزگان متخصص ندارد گذشته است. هم سواد دارند و هم تجربه و هم توان مدیریتی دارند که گاها از خیلی از مدیرکل‌هایی که بودند و خواهند بود بهتر هستند. اما چه کنیم که چراغ قرمز دولت‌ها در برابر نیروهای هرمزگانی است.

وی افزود :گاهی در بعضی از دولت ها این چراغ به زرد چشمک زن تبدیل می شود اما هیچ وقت این چراغ سبز نشده وتنها در دولت شهید رییسی بود که یک نیروی هرمزگانی ،معاونت وزارت بهداشت را برعهده داشت و نتیجه اش هم در استان دیده می شود که رونق و تجهیز بیمارستان ها و ساخت بیمارستان به برکت حضور یک هرمزگانی در اتاق های تاریک تصمیم گیری است.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر بندرعباس تاکید کرد: مطالبه جدی ما از دولت دکتر پزشکیان که به دنبال وفاق ملی و استفاده از ظرفیت های همه اقشار است استفاده از نیروهای توانمند هرمزگان هم طیف خودتان ،در راستای افکار خودتان است و این نیروهای توانمند هرمزگانی را در اتاق تاریک تصمیم گیری دولت و نظام حتما به کار بگیرید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با یاد آوری چند نکته خطاب به شهردار بندرعباس بر پرداخت حق بیمه کارکنان تاکید کرد و گفت : پرداخت بیمه کارکنان جز موارد ضروری است که با توجه به بستری بودن برخی از کارکنان شهرداری خواهش دارم سریعا این موضوع حل شود و این تذکر را محکم می دهم.

وی همچنین بر پرداخت سنوات برخی از کارکنان و مابه تفاوت 1402 کارمندان شهرداری اشاره کرد و افزود :با پرداخت این مبالغ حداقل شیرینی روز کارمند را این عزیزان لمس خواهند کرد.

نظری با بیان اینکه امبولانس همچنان ضرورت اول استان هرمزگان است ابراز کرد :شاهد کمبود دارو در استان هستیم که گاها بعضی از داروها از دبی زودتر به دست شهروندان می رسد تا ایران و تهران، این درد است که در این رابطه دولت با توجه به وظیفه ذاتی خود باید توجه ویژه ای به بخش بهداشت و درمان و آموزش داشته باشد.

منتظر تایید: 4
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها