مسئولین رشته های ورزشی باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری بستک منصوب شدند



 به گزارش صبح ساحل، مرتضی ایرانمنش شهردار بستک در نشست با مربیان ورزشی شهر بستک گفت : باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری بستک که در شرف تاسیس است با هدف تیم داری حرفه ای و حمایت از ورزشکاران شهر بستک تشکیل شده است.

 

 شهردار بستک گفت: خوشبختانه با ارتباط با ورزشکاران و پیگیری دغدغه آنان و با حمایت اعضای محترم شورای اسلامی توانسته ایم با انتقال مطالبات این جامعه به مسئولین و نماینده مجلس دست آوردهای قابل توجه ای برای شهر به ارمغان آوریم.
 شهردار بستک گفت از جمله نتایج تعامل و حمایت مهندس جباری و پیگیری اداره ورزش و جوانان شهرستان و استان می توان به تعویض چمن مصنوعی ورزشگاه تختی و تهیه سیستم سرمایشی سالن ورزشی شهید بستکی زاده اشاره کرد که شهرداری و شورای اسلامی توانسته است در پاسخ به مطالبه ورزشکاران با این ارتباطات جامعه عمل پوشاند.

 در ادامه این نشست مسعود هوشمند با اعلام نگاه ورزشی اعضای شورای اسلامی شهر بستک گفت مجموعه شورا و شهرداری در کنار ورزشکاران شهر خواهد بود و هر اقدام موثری که در توسعه و رونق ورزش شهر بستک نیاز باشد ، این شورا به جد پیگیر آن خواهد بود.
هوشمند با تقدیر از نماینده مجلس و ارتباط حسنه مهندس جباری با وزرات ورزش گفت از تمام ظرفیت های شورای شهر برای توسعه ورزش شهر استفاده خواهیم نمود.

 در پایان این نشست احکام انتصاب رشته های والیبال و رزمی و تیراندازی بانوان به خانم ها فاطمه چناچن و رقیه دیده جهان ـ آدینه دیده جهان و فاطمه سعید پور ، تیراندازی و اسب سواری آقایان به سعید دهباشی و محمد دریانوردان اهدا شد.
 گفتنی است در دومین نشست شهردار بستک در این زمینه دیگر رشته های ورزشی و سایر مسئولین کمیته ها و انجمن های ورزشی تحت پوشش باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری بستک معرفی خواهند شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها