مطالبات گندم‌کاران در دو هفته متوالی پرداخت می‌شود



رئیس بنیاد ملی گندم‌کاران کشور گفت: پرداخت مطالبات کشاورزان از روز شنبه آغاز شده و ۲۶،۵ همت تا پایان هفته به حساب کشاورزان واریز می‌شود، همچنین از هفته آینده نیز باقی‌مانده مطالبات از منابع صندوق توسعه ملی به حساب گندم‌کاران کشور واریز خواهد شد.

 

 

به گزارش صبح ساحل، بر اساس قانون شورای قیمت‌گذاری و اعلام سیاست‌های حمایتی تا پایان تیر باید قیمت خرید تضمینی گندم اعلام می‌شد که این مسئله به تأخیر افتاد تا اینکه در هفته جاری جلسه شورای قیمت‌گذاری در وزارت جهاد کشاورزی تشکیل شد تا قیمت ۳۲ محصول اساسی تعیین شود.

عطاالله هاشمی، رئیس بنیاد ملی گندم‌کاران کشور اظهار کرد: جلسه شوری قیمت‌گذاری یکشنبه هفته جاری برگزار شد که به توافق نرسیدیم که مقرر شد شنبه هفته آینده کمیسیون تخصصی تعیین نرخ و شورای قیمت‌گذاری تشکیل شود، امید است قیمت قطعی گندم و ۳۱ محصول دیگر مشخص شود.

وی افزود: پیشنهاد ما این بود که نرخ تورم به قیمت سال گذشته اضافه شود یا اینکه قیمت تمام شده با سود معقول برای کشاورزان اعمال شود و نباید درباره واردات مسئله‌ای مطرح شود زیرا مقام معظم رهبری تاکید بر خودکفایی و تولید داخل دارند.

رئیس بنیاد ملی گندم‌کاران کشور تصریح کرد: پرداخت مطالبات کشاورزان که از روز شنبه آغاز شده و ۲۶،۵ همت تا پایان هفته به حساب کشاورزان واریز می‌شود، همچنین از هفته آینده نیز باقی‌مانده مطالبات از منابع صندوق توسعه ملی به حساب گندم‌کاران کشور واریز می‌شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها