فرماندار جاسک:

جلسه شورای ورزش با حضور خیرین ورزشیار برگزار می‌شود



به منظور حمایت از نمایندگان فوتبال و فوتسال آقایان و بانوان شهرستان جاسک در مسابقات لیگ برتر استان جلسه ای با حضو مهرانی فرماندار جاسک ، ایزدی پور معاون برنامه ریزی و عمرانی فرماندار، عبدالمجید مرادی رئیس اداره ورزش و جوانان، احمد ارجمند رئيس هيئت فوتبال جاسک و مدیران تیم های فوتبال و فوتسال حاضر در لیگ برتر استان در محل دفتر فرماندار شهرستان جاسک برگزار شد.

 


به گزارش صبح ساحل، عبدالمجید مرادی رئیس اداره ورزش وجوانان جاسک ضمن تشکر از حمایت و پشتیبانی فرماندار از ورزش شهرستان گزارشی از چگونگی آمادگی تیم های فوتبال و فوتسال آقایان و بانوان جاسک برای حضور قوی در لیگ برتر استان تشریح کرد و گفت:
جاسک امسال یک تیم فوتبال در لیگ برتر استان به نام اتحاد روستایی و یک تیم فوتسال به نام اغوشک خشکاری و یک تیم فوتبال ساحلی به نام اروند و یک تیم فوتبال ساحلی بانوان و یک تیم فوتسال بانوان در مسابقات لیگ برتر استان دارد.
وی بیان داشت: این تیم ها نیاز به حمایت مالی و اسپانسر دارند. ظرفیت های بسیار بزرگی در شهرستان داریم و وجود شرکت ها و بنگاه‌های اقتصادی می‌تواند به حمایت این تیم ها بشتابند.
علی مهرانی فرماندار جاسک گفت: ورزش در سلامتی شادابی و غنی سازی جوانان و نوجوانان و خانواده ها تاثیر مثبت دارد و هرچه برای ورزش سرمایه گذاری کنیم جامعه ما سالم تر خواهد بود.
رئیس شورای ورزش جاسک اظهار داشت : از تمام ظرفیت های موجود برای حمایت و پشتیبانی تیم های جاسکی در مسابقات لیگ برتر استفاده خواهیم کرد.
مهرانی گفت : در امر زیرساخت های ورزشی شهرستان جاسک جهش خوبی داشته است و بیشتر محلات سطح شهر جاسک و روستاهای بخش لیردف و مرکزی صاحب زمین چمن شده اند که جای تشکر دارد.
فرماندار جاسک بیان داشت: برای کمک مالی تیم های جاسک که در لیگ برتر حضور دارند هفته آینده جلسه شورای ورزش را با حضور خیرین و مسولین شرکت ها و بنگاه‌های اقتصادی برگزار خواهیم کرد و مطمن باشید نمایندگان فوتبال و فوتسال و فوتبال ساحلی جاسک در مسابقات لیگ برتر استان حمایت و پشتیبانی خواهند شد.
در این جلسه رئیس هیئت فوتبال جاسک و مدیران تیم های حاضر در لیگ برتر فوتبال ، فوتسال و فوتبال ساحلی آقایان و بانوان مشکلات خود را ارایه کردند.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها