قاچاقچی موادمخدر تحت تعقیب در قشم دستگیر شد



فرمانده انتظامی شهرستان قشم از دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر که اقدام به توزیع مواد توهم زای گُل می‌کرد و تحت تعقیب پلیس این شهرستان بود، خبر داد.

 


به گزارش صبح ساحل، سرهنگ علی اکبر مرادی با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قشم با شناسایی یکی از توزیع کنندگان مواد مخدر این شهرستان مرزی در یک خانه مجردی آلوده به صورت نامحسوس وی را تحت مراقبت قرار دادند.
وی ادامه داد: این ماموران پس از اطلاع از خرید مقداری مواد مخدر توسط متهم یادشده برای خرده فروشی در یکی از محلات قشم، دستگیری وی را در دستور کار قرار داده و پس از پیگیری های مستمر و با هماهنگی مقام قضایی منزل وی را مورد بازرسی قرار دادند.
فرمانده انتظامی شهرستان قشم بیان داشت: در اجرا و انجام این بازرسی ۲ کیلو و ۶۰۰ گرم مواد مخدر (گراس یا ماری‌جوانا)، یک کیلو و ۱۱۸ گرم ماده توهم‌زای (بنگ یا چرس) که از مشتقات ارتقا یافته گیاه شاهدانه هندی است و به‌ طور عامیانه به نام حشیش شناخته می‌شود و ۵۰ سوت ماده روانگردان گران و خیلی قوی کوکائین کشف و ضبط شد.
سرهنگ مرادی اضافه کرد: این میزان مواد مخدر به طرز بسیار ماهرانه ای در داخل منزل فرد یادشده جاسازی شده بود و در ارتباط با این کشف، شخص یادشده دستگیر و به همراه پرونده تحویل مقام قضایی شد.
این مقام انتظامی تاکید کرد: مبارزه با موادمخدر به عنوان یکی از مطالبات به حق مردم بزرگ ترین جزیره ایرانی خلیج فارس با جدیت و به صورت شبانه روزی از سوی پلیس در این شهرستان مرزی دنبال می‌شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها