اجرای طرح کدینگ و ساماندهی وضعیت سوخت در شهرستان رودان



مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی هرمزگان از اجرای طرح کدینگ و ساماندهی وضعیت سوخت در شهرستان رودان به عنوان دومین شهرستان این استان خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل،  احمد سالاری فر گفت: طرح ساماندهی سوختگیری بنزین در جایگاه های عرضه سوخت شهرستان رودان که از اول شهریورماه سال جاری اجرا شده موفقیت آمیز بوده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان افزود: با تصویب شورای تامین استان در این طرح  فقط خودروهای پلاک رودان یا مالکان خودروهایی که آدرس محل سکونت آنها در این شهرستان باشند، مجاز به سوختگیری در جایگاه‌های سوخت در شهرستان رودان هستند و دیگر خودروهای مهمانان و مسافران و عبوری و خودروهای فاقد کارت سوخت شخصی می‌بایست در جایگاه‌های منتخب تعیین شده، سوختگیری نمایند.

سالاری فر افزود: در اثر کار کارشناسی و بررسی های میدانی کارگروه سوخت ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری و ضرورت ساماندهی وضعیت سوختگیری و با هدف کاهش صف‌های طولانی در جایگاه‌های سوخت و جلب رضایت مصرف کنندگان واقعی طرح کدینگ در شهرستان رودان اجرایی شده است.

مدیر منطقه هرمزگان ادامه داد: با همکاری دستگاه های اجرایی خصوصا فرماندار محترم شهرستان و هماهنگی لازم با نیروهای امنیتی و انتظامی و حمایت استاندار محترم این طرح از اول شهریورماه عملیاتی شد و بدیهی بود که در روزهای اول بدلیل آغاز شیوه جدید ارائه سوخت برخی از مراجعان به جایگاه ها نگرانی هایی داشته باشند اما بتدریج و در همان روزهای اول تاثیرات مثبت طرح برای مصرف کنندگان نمایان شد.

وی توضیح داد: یکی از عمده دلایل شلوغی و ایجاد صف های طویل در ورودی جایگاه های عرضه سوخت خصوصا در نواحی مرزی و ساحلی این است که برخی‌ سودجویان تعداد زیادی خودروی سبک و سنگین را در جایگاه ها مستقر می کنند و با اجاره کارت های سوخت مهاجر از سایر نقاط کشور با سوختگیری های متعدد و مکرر به کار فروش سوخت مشغول هستند که تاکنون با پایش ها و طرح های برنامه ریزی شده و ضربتی بسیاری از آنان شناسایی و به مقام قضایی معرفی شده اند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی هرمزگان با اشاره به اجرای موفق طرح کدینگ در شهرستان جاسک از ابتدای امسال گفت: در شهرستان جاسک به عنوان اولین شهرستان اجرای طرح کدینگ هرمزگان، در جایگاه‌های سوخت شرف، گابریک، نظام پور، قتالی، ذهبندی، گتان، پیوشک، ذیگدف، سهران، لیردف، سوری، کوه مبارک، کرتی، هون، کاشی، سورگ، جاسک کهنه، بحل، کلیرک (فروشندگی) و کمپکی  فقط در قالب طرح عرضه سوخت انجام می شود.

سالاری فر در پایان تاکید کرد: اطلاعات کارت سوخت شهروندان و ساکنان رودان که متقاضیان سوختگیری در این شهرستان بوده اند در جایگاه های عرضه سوخت رودان تعریف شده و امکان سوختگیری خودرو شخصی این عزیزان بدون نگرانی فراهم است. برای مسافران و خودروهای عبوری که به هر دلیل در جایگاه های قبل و بعد از جغرافیای اجرای طرح سوختگیری نکرده اند نیز تمهیداتی از سوی فرمانداری اندیشیده شده است.

اکنون پس از استان سیستان و بلوچستان و کرمان، شرق هرمزگان سومین بخش کشور است که این طرح اجرایی شده است.

منتظر تایید: 13
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها