آگهی مزایده اموال غیر منقول (اسناد ذمه) تمامی ششدانگ یک باب خانه



تمامی ششدانگ یک باب خانه به مساحت دویست و دویست و شصت و پنج متر و شصت و پنج دسیمتر مربع با حدود اربعه: شمالا درب و دیوار بطول (۵۱ / ۱۹) نوزده متر و پنجاه و یک سانتیمتر به کوچه ۸ متری شرقا به دیوار بطول (۷۱ / ۱۴) چهارده متر و یک سانتیمتر به قطعه دو تفکیکی جنوبا دیوار بدیوار بطول (94/15) پانزده متر و نود و چهار سانتیمتر به قطعه تفکیکی شماره ۱ فرعی از سی وسه اصلی غربا دیواریست بطول (52/15) پانزده متر و پنجاه و دو سانتیمتر به قطعه تفکیکی شماره ۱ فرعی از سی وسه اصلی. حقوق ارتفاقی ندارد. دارای پلاک هفتصد و هشتاد و پنج فرعی از سی و سه اصلی واقع در حاجی آباد – روستای باغات قطعه سه بخش هفت بندر عباس که سند مالکیت آن موضوع سند مالکیت تعویضی بشماره سریال ۲۲۶۴۱۹ سری و 1400 و بشماره الکترونیکی ۱۴۰۲۲۰۳۲۳۰۶۰۰۰۰۶۵۲ به نام آقای درویش احمدی زاده فرزند عبداله ثبت و صادر گردیده است و بعلت عدم پرداخت بدهی توسط بدهکار پرونده (آقای درویش احمدی زاده فرزند عبداله) در قبال مبلغ ۹،۴۰۴،۰۰۰،۰۰۰ ریال نه میلیارد و چهارصد و چهار میلیون ریال به موجب سند ازدواج شماره ۸۸۳۳ مورخه 10/۰۳/1380 اصل طلب و مبلغ ۴۷۰،۲۰۰،۰۰۰ ریال چهارصد و هفتاد میلیون و دویست هزار ریال بابت حقوق دولتی متعلقه اجرائیه تحت پرونده اجرائی به شماره کلاسه ۱۴۰۳۰۰۰۹۱ تشکیل و حسب تقاضای بستانکار طی نامه شماره ۱۴۰۳۰۵۰۲۳۱۲۰۰۰۰۳۰۴ مورخه 27/۰۴/1403 ملک مذکور توسط کارشناس رسمی دادگستری طی صورتجلسه ارزیابی اموال بشماره ۱۴۰۲۰۵۰۲۳۱۲۰۰۰۰۴۲۳ مورخه 11/۰۶/1403 به مبلغ شش میلیارد ریال به شرح ذیل ارزیابی گردید:
ششدانگ عرصه به مساحت دویست و شصت و پنج متر و شصت و پنج دسیمتر مربع ملک مورد نظر ویلائی کف حیاط سیمانی و ماسه با دیوار محوطه بلوکی و درب حیاط  آهنی بر روی عرصه اعیانی به مساحت چهل و هشت متر و هشت دسیمتر متر مربع با اسکلت دیوار باربر و سقف تیرچه بلوک و نمای سیمان، درب و پنجره آهنی و کابینت ناقص از نوع ام دی اف ، پوشش کف موزائیک ، و پوشش دیوار تا حدود یک متر سرامیک مابقی پلاستر سیمان پوشش سقف پلاستر سیمان، همچنین در ضلع جنوبی حیاط سرویس بهداشتی به مساحت حدود پنج متر مربع و نمای پلاستر و سقف سبک، کف سرامیک و پوشش دیوار پلاستر احداث شده است ملک دارای انشعاب آب و برق و گاز می باشد. با عنایت به مشخصات ملک از جمله نوع کاربری، رونق اقتصادی محل وقوع ملک، قدمت و کیفیت ساخت و نوع مصالح به کار رفته در اعیانی ملک و بررسی دیگر مولفه های موثر در برآورد قیمت ملک و املاک مشابه، ارزش ملک مورد نظر توسط کارشناس رسمی دادگستری کارشناسی گردید. جمع ارزش عرصه پلاک فوق جمعا به ارزش شش میلیارد ریال ارزیابی گردیده است.
پلک فوق در روز دوشنبه شانزدهم مهر ماه یکهزار و چهارصد و سه ( 16/۰۷/1403 ) از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ ظهر در اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان حاجی آباد اتاق اجراء از طریق مزایده به فروش می‌رسد. مزایده از مبلغ شش میلیارد ریال( 000/000/000/6 ريال) شروع و به بالاترین قیمتی که خریدار داشته باشد فروخته خواهد شد. بدهی مالیاتی و حق حراج و بدهی آب برق و سایر هزینه‌های قانونی به عهده برنده مزایده خواهد بود. شرکت در مزایده برای عموم آزاد است و در صورتیکه در موعد مقرر خریداری مراجعه ننماید املاک مذکور با دریافت کلیه هزینه‌های مربوطه به قیمتی که مزایده از آن شروع می شود به بستانکار واگذار می‌شود و اگر مازاد بر طلب داشته باشد از بستانکار وصول می‌گردد . ضمنا چنانچه روز مزایده با تعطیل غیرمترقبه مواجه گردد روز بعد از تعطیلی جلسه مزایده برگزار می گردد .تاریخ انتشار آگهی : بیست و هشتم شهریور ماه یکهزار و چهارصد و سه (۲۸/۰۶/۱۴۰۳ )
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها