پربحث‌ترین‌های خبرهای هفته پایانی شهریورماه؛ دومینو انفجار پیجرها در لبنان/ سوختگی دو کارگر در ورزشگاه قدس



پربحث‌ترین اخبار و حاشیه‌هایی که این هفته پربازدید شده و مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته‌است، در ادامه آورده شده است.

 

واکنش‌های گسترده به حادثه انفجار لبنان

روز 27 شهریورماه، پیجرهای متعلق به حزب الله توسط اسرائیل پارازیت شده و باعث انفجار باتری آن‌ها در نقاط مختلف لبنان شده است. به گفته وزارت بهداشت لبنان، دست کم ۲۰ نفر کشته و ۴۵۰ نفر زخمی شدند. بیمارستان‌ها دراثر این حمله به شدت شلوغ شدند.  به طوری که، ایران نیز به کمک لبنان رفته و بسیاری از مجروحان را به کشورمان منتقل کرد. در این رابطه، شرکت تایوانی «گلد آپولو» متهم به ساخت پیجرهای انفجاری به کار رفته در حملات اسرائیل در لبنان، فاش ساخت که این پیجرها توسط یک شرکت دیگر مستقر در مجارستان ساخته شده‌اند. در بیانیه شرکت گلد آپولو آمده است؛ «پیجرهای مدل «ای‌آر-۹۲۴» (AR-۹۲۴) توسط شرکت «BAC Consulting KFT» در بوداپست مجارستان تولید شده اند./ ایرنا / خبرآنلاین

 

 

حواشی بازی تیم‌های فوتبال استقلال و الغرافه قطر؛ از سوختگی دو کارگر در ورزشگاه شهدای شهرقدس تا خرابی آسانسور

هفته آخر شهریورماه، بازی تیم‌های استقلال و الغرافه قطر برگزار شد که حواشی بسیاری را درپی داشت. در هنگام برگزاری نشست خبری سرمربی و کاپیتان استقلال، برق ورزشگاه شهرقدس دچار نوسان و سپس قطع شد که دو کارگر در این حادثه دچار سوختگی شدند. دراین رابطه، اتهامات زیادی در خصوص بی‌توجهی آمبولانس حاضر در ورزشگاه به وضعیت مصدومان یا رنگین‌تر بودن خون فوتبالیست‌ها نسبت به سایر مردم برای اورژانس، به سازمان اورژانس زده شد! از طرفی ویدیویی از ورزشگاه شهر قدس در قلعه حسن خان منتشر شد که نشان می‌دهد؛ در جریان بازی تیم‌های فوتبال استقلال و الغرافه قطر که در چارچوب لیگ نخبگان آسیا انجام شد. مهمانان دولت قطر منتظر آسانسور ایستاده‌اند و به علت خرابی آسانسور مجبور می‌شوند با پله به جایگاه خود بروند! این موضوع نیز از جانب کاربران فضای مجازی انتقادهای بسیاری دریافت کرد.

 

مقایسه راه رفتن پزشکیان و قیصر

ویدیویی که از لحظه بالا رفتن «مسعود پزشکیان»، رئیس جمهور از پله‌های هواپیما به قصد خروج از ایران و ورود به کشور عراق منتشر شده، موجب انتقاد بسیاری از کاربران فضای مجازی شد. کاربران فضای مجازی به آمادگی جسمانی وی در سن 70 سالگی اشاره کرده‌اند. همچنین راه رفتن پزشکیان را با قیصر، شخصیت فیلم‌های قدیمی ایران مقایسه کردند./ خبرآنلاین

 

 

سوءقصد دوباره به ترامپ

دونالد ترامپ روز 26 شهریورماه مجدد مورد سوء قصد قرار گرفت. اف بی آی و ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ اعلام کردند که این نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری در ماجرای تیراندازی در نزدیکی باشگاه گلف او در ایالت فلوریدا آسیب ندیده است. دراین رابطه، «رایان وسلی روث»، به اتهام اتهام تلاش برای تیراندازی به «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور سابق ایالات متحده دستگیر شد. این درحالی است که در تیرماه سال‌جاری، فردی 20 ساله برای ترور ترامپ اقدام کرد که رئیس جمهور سابق ایالات متحده جان سالم به در برد.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها