12

مهر

1403


خواندنی‌ها

02 مهر 1403 11:43 0 کامنت

جزیره کیش یکی از جذاب‌ترین مقاصد تفریحی و توریستی در جنوب کشور است. سواحل زیبا در کنار هتل‌ها و مراکز خرید مدرن و مراکز تفریحی جذاب این جزیره باعث شده که به یکی از مقاصد پرطرف‌دار سفر تبدیل شود. با پایان یافتن فصل تابستان و شروع فصل پاییز فرصت مناسبی است تا به این جزیره زیبا سفر کنید و لحظات ناب و لذت‌بخشی را در آن تجربه کنید.

تا پایان مقاله همراه ما باشید تا با آب‌وهوای فصل پاییز جزیره کیش آشنا شوید و قبل از برنامه‌ریزی برای سفر به این جزیره، اطلاعات بیشتری را درباره فصلِ پاییزِ کیش به دست آورید.

فصل پاییزِ جزیره کیش

یکی از فصل‌های مناسب برای سفر به جزیره کیش فصل پاییز است. اگر می‌خواهید از آب‌وهوای خوب و معتدل جزیره کیش نهایت استفاده را ببرید، فصل پاییز بهترین زمان برای شما است. با شروع این فصل از گرمای هوا کم می‌شود و این امکان را به گردشگران می‌دهد تا بدون آنکه نگران گرمای هوای این جزیره باشند، در بخش­های مختلف جزیره به گشت‌وگذار بپردازند.

در فصل پاییز هوای جزیره کیش معتدل و خنک‌تر می‌شود و گاهاً بارش‌هایی در این جزیره رخ می‌دهد. طبیعی است که هرچه از ابتدای فصل به انتهای آن نزدیک می‌شویم، سرمای هوا بیشتر و بیشتر می‌شود. اما کاهش دمای این جزیره مانند دیگر شهرهای ایران نیست و هوای آن بیشتر خنک می­شود تا سرد.

سفر به جزیره کیش در فصل پاییز برای چه افرادی مناسب است؟

  • اگر گرمایی هستید و نمی‌توانید گرمای هوا را تحمل کنید، کمی صبر کنید تا روزهای ابتدایی فصل پاییز گذر کند، سپس به سراغ بلیط کیش بروید.
  • اگر می‌خواهید از خلوتی جزیره کیش نهایت استفاده را ببرید، فصل پاییز برای شما مناسب است.
  • اگر در روزهای سرد پاییز، هوس سفر به شهرهای جنوبی به سرتان زد، کیش مقصد مناسبی برای شما است.
  • اگر به دنبال تفریحات هیجان‌انگیز آبی و غیرآبی می‌گردید، می‌توانید در فصل پاییز، به‌خصوص اوایل این فصل، این تفریحات را در جزیره کیش امتحان کنید.

C:\Users\meysam\Desktop\kish_in_fall.jpg

چه نکاتی را برای سفر پاییزی به کیش رعایت کنیم؟

اگر می‌خواهید کمترین هزینه را بابت اقلام سفر کیش بپردازید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که در اواسط هفته به سراغ خرید بلیط و رزرو تور یا هتل کیش بروید.

به آب‌وهوای این جزیره در روزهای آینده توجه کنید تا در زمان اقامتتان به بارندگی­های این جزیره برخورد نکنید. به‌خصوص اگر می‌خواهید از تفریحات آبی استفاده کنید.

با خود سویشرت یا بارانی و به طور کلی لباس گرم همراه ببرید تا در صورت بارشِ باران خیس نشوید.

قیمت بلیط هواپیما کیش در پاییز چگونه است؟

بیشترین میزان تقاضا برای سفر به جزیره کیش در فصل بهار به‌خصوص تعطیلات نوروز و فصل تابستان است. در فصل پاییز، به دلیل شروع مدارس و دانشگاه­ها و همچنین بارندگی هوا میزان سفر به این جزیره تا حدودی کاهش پیدا می‌کند و شما می‌توانید بلیط تهران کیش یا مسیرهای دیگر هوایی که به کیش ختم می‌شود را با قیمت مناسب‌تری پیدا کنید.

اگر می‌خواهید ارزان‌ترین بلیط هواپیمای کیش را در فصل پاییز پیدا کنید، به نکات زیر توجه کنید:

  • به سراغ ایرلاین‌های ارزان‌قیمت بروید.
  • کلاس پروازی اکونومی را انتخاب کنید.
  • سعی کنید در اواسط هفته بلیط هواپیما بخرید.
  • پروازهایی را انتخاب کنید که از نیمه‌شب تا صبح زود برگزار می‌شود.
  • سعی کنید به سراغ بلیط­های چارتری این مسیر بروید و پروازهایی را انتخاب کنید که در چند روز آینده برگزار می‌شود تا شانستان برای پیداکردن بلیط‌های لحظه آخری بالا برود.

قیمت هتل‌های کیش در پاییز چگونه است؟

همانند بلیط هواپیما، قیمت هتل­های جزیره کیش در فصل پاییز تا حدودی کاهش پیدا می‌کند. می‌توانید در این فصل به سراغ هتل‌هایی با تعداد ستاره‌های بیشتر بروید تا بتوانید تجربه دلپذیری از اقامت در این جزیره به دست آورید.

چه تفریحاتی را در فصل پاییز در کیش انجام دهیم؟

اگر اوایل فصل پاییز به جزیره کیش سفر کنید، می‌توانید به سراغ تفریحات آبی این جزیره نظیر موارد زیر بروید:

  • جت اسکی
  • غواصی
  • اسنورکلینگ
  • بنانا و شاتل سواری
  • قایق‌سواری و تفریحات دیگر

اگر به تفریحات آبی علاقه ندارید می‌توانید به سراغ تفریحات زیر بروید:

کارتینگ، اسب‌سواری، دوچرخه‌سواری، بازار گردی، شکم گردی در رستوران‌های کیش، بازدید از آثار تاریخی جزیره کیش، ساحل گردی و تفریحات دیگر

C:\Users\meysam\Desktop\activities_in_kish.jpg

اگر یکی از روزهای سفرتان بارانی بود، می‌توانید به سراغ مراکز تفریحی سربسته جزیره کیش نظیر مراکز خرید، رستوران‌ها و برخی از مراکز تاریخی این جزیره بروید.

چگونه در فصل پاییز به کیش سفر کنیم؟

روش‌های مختلفی برای سفر به جزیره کیش وجود دارد که ازجمله آن‌ها می‌توان به استفاده از خودروی شخصی، خرید بلیط قطار، خرید بلیط هواپیما و اتوبوس اشاره کرد.

سریع‌ترین روش برای سفر به این جزیره خرید بلیط هواپیما است. اگر عاشق رانندگی هستید، خودروی مناسبی در اختیار دارید و می‌خواهید با خودرویتان در جزیره کیش به گشت‌وگذار بپردازید، به شما استفاده از خودرو را پیشنهاد می‌کنیم.

بلیط قطار و اتوبوس برای افرادی مناسب است که می‌خواهند در هزینه‌های سفرشان صرف جویی کنند. اگر می‌خواهید حریم شخصی بیشتری را داشته باشید و امکانات رفاهی بهتری در اختیار شما قرار بگیرد، به شما پیشنهاد می‌کنیم که به سراغ قطارهای ۴ ستاره بندرعباس بروید.

اگر نتوانستید قطارهای مناسبی را پیدا کنید، به سراغ اتوبوس‌های وی آی پی این مسیر بروید. چه به سراغ قطار بروید چه اتوبوس، درنهایت باید در شهر بندرعباس از وسیله حمل‌ونقل خود خارج شوید و خودتان را به یکی از بنادر این جزیره برسانید تا بتوانید با استفاده از کشتی‌های مسافربری به جزیره کیش برسید.

بهترین روش برای پیداکردن بلیط و هتل کیش در پاییز

اگر به دنبال یک وب‌سایت یا اپلیکیشن مطمئن و کاربردی برای خرید بلیط قطار بندرعباس، بلیط هواپیمای کیش، رزرو هتل و اقامتگاه‌های مختلف کیش هستید، به شما سفرمارکت را پیشنهاد می‌کنیم.

این وب‌سایت با کمک موتور جستجوی هوشمندی که دارد، در میان چند ده وب‌سایت فروش اقلام سفر می‌گردد و نتایج جستجو را در قالب یک لیست در یک صفحه در اختیار شما قرار می‌دهد.

با استفاده از بخش فیلترها، تقویم قیمتی و مرتب‌سازی لیستِ نتایج جستجو، این امکان برای شما به وجود می­آید که بتوانید علایق و نیازهای شخصی خود را به موتور جستجوی هوشمند این وب‌سایت اطلاع دهید تا نتایج جست‌وجو در کمترین زمان ممکن متناسب باعلاقه، بودجه و زمان شما تغییر پیدا کند.

جمع­بندی

جزیره کیش در فصل پاییز آب‌وهوای خنک و معتدلی دارد. ممکن است در برخی از روزها کمی بارندگی را در این جزیره شاهد باشید. فصل پاییز ازنظر آب‌وهوا و همچنین قیمت اقلام سفر بهترین زمان برای سفر به جزیره کیش است. در این مقاله گفتیم که قیمت بلیط هواپیما و هتل­های کیش در فصل پاییز چگونه است و از چه طریقی می‌توانید به این جزیره سفر کنید. همچنین بهترین وب‌سایت برای پیداکردن اقلام سفر کیش را معرفی کردیم.

تگ ها:

دیدگاه ها (0)
img