25

مهر

1403


ورزشی

16 مهر 1403 20:19 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، با حضور مهدی نوبانی شهردار بندرعباس، فریده عامری عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس، رسول جهانداری رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری و رحیمه نوابی مسئول توسعه ورزش بانوان در این سازمان ، کانون تخصصی کاراته بانوان در بوستان امیرآباد افتتاح گردید. 

مهدی نوبانی، شهردار بندرعباس در این مراسم بیان نمود: چندی پیش اولین ایستگاه کانون تخصصی ورزش بانوان در محله دوهزار افتتاح شد و هم اکنون دومین ایستگاه کانون تخصصی کاراته بانوان در بوستان امیرآباد افتتاح می شود.

این مقام مسئول ادامه داد: جهت رفاه حال علاقمندان، شهرداری بندرعباس سالنی را در بوستان امیرآباد تجهیز کرده است و در اختیار رزمی کاران و ورزشکاران این رشته قرار داده است. 

وی در پایان سخنان خود افزود: مطابق برنامه ریزی های انجام شده راه اندازی 12 ایستگاه سلامت تا پایان سال جاری در دستور کار شهرداری قرار دارد.

در ادامه مراسم، فریده عامری، عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: امیدواریم افتتاح ایستگاه سلامت و کانون تخصصی کاراته بانوان در یکی از محلات قدیمی شهر بندرعباس و بوستان ویژه بانوان، مکان امنی  برای نوجوانان و نونهالان جهت انجام ورزش‌های رزمی از جمله کاراته فراهم نموده باشد تا با آرامش خاطر به فراگیری این هنر رزمی بپردازند و در آینده نزدیک شاهد موفقیت های آنان در عرصه های ملی و بین المللی باشیم.

رسول جهانداری، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس در سخنان خود ضمن ابراز خرسندی از افتتاح دومین ایستگاه تخصصی کاراته بانوان در بوستان امیرآباد، بیان نمود: افتتاح ایستگاه تخصصی کاراته در سایر بوستان های بانوان نیز در دستورکار قرار دارد.

رحیمه نوابی، مسئول توسعه ورزش بانوان در سازمان، در پایان مراسم گفت: کانون تخصصی کاراته بانوان با مربیگری مریم سالاری و با هدف ایجاد شور و نشاط و ارتقاء سلامت جسمی و روحی و فراهم نمودن مکانی برای آموزش رایگان به علاقمندان به این رشته رزمی در حال برگزاری است.

 

دیدگاه ها (0)
img