26

مهر

1403


25 مهر 1403 19:56 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، این مراسم با حضور نمایندگان مجلس، فاطمه جراره و احمد مرادی، مدیر کل نوسازی باوقار، مدیرکل نوسازی مدارس، قویدل، مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان، مسعود بارانی، مدیرکل شیلات هرمزگان و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

مهندس باوقار زعیمی در این مراسم با تأکید بر اهمیت ایجاد زیرساخت‌های آموزشی مناسب برای دانش‌آموزان روشن‌دل، گفت: این مدرسه ۶ کلاسه با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس و خیرین نیک‌اندیش جامعه صیادی شیلات هرمزگان طراحی و ساخته شده و به نیازهای خاص این دانش‌آموزان توجه خواهد شد.

وی افزود: این پروژه به مساحت ۲۲۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال در بندرعباس کلنگ‌زنی شد.

مدیرکل نوسازی مدارس اعلام کرد: این ششمین پروژه آموزشی است که با مشارکت جامعه صیادی آغاز شده و ۳ پروژه دیگر آن به اتمام رسیده و در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفته است.

در ادامه، رجبی، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی، به بیان دستاوردهای این اداره در ارائه خدمات به دانش‌آموزان استثنایی پرداخت و از مدیرکل نوسازی مدارس برای حمایت از فضاهای آموزشی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه قدردانی کرد. 

همچنین لازم به ذکر است که هم‌زمان با هفته جهانی نابینایان، برای اولین بار در استان هرمزگان پرینتر بریل ویژه نابینایان خریداری و به آموزش و پرورش استثنایی واگذار شد.

علی حاجی‌زاده، مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های صیادی استان هرمزگان، نیز ضمن ابراز خرسندی از اقدامات انجام‌شده، گفت: جامعه صیادی با هدایت شیلات استان در سال‌های اخیر گام‌های مؤثری در زمینه مشارکت‌های اجتماعی برداشته است.

 

دیدگاه ها (0)
img