26

مهر

1403


اجتماعی

25 مهر 1403 20:03 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، وی ادامه داد: این حرکت به جا و درستی که دیپلماسی ما انجام داد و میدان و دیپلماسی در کنار هم و در کنار مردم مظلوم لبنان و فلسطین قرار گرفت، جای تقدیردارد. انشاالله در جنگ روایت ها هم اصحاب رسانه و اهل قلم بتوانند غلبه کنند بر پروپاگاندای رسانه ای و امپراتوری رسانه ای غرب که آنچه آنها روایت می کنند و شبکه‌های آنها روایت می کنند نیست. وی تصریح کرد:بحمدالله نیروی مقتدر و بافهم و تکنیک حزب الله توانسته است دشمن اسرائیلی را در پشت مرزهای مقاومت نگه دارد و همه معادلات آنها را بهم بزند. دست تک تک عزیزانی که به محور مقاومت به هر نحوی، قلمی و عکسی و به رفتنی و به خلبانی و به حتی وزارت خارجه ای که عبور می کنند و در خطرناک ترین و در ناامن ترین نقطه دنیا که فرودگاه بیروت است، فرود می آیند را می بوسیم. دست مریزاد که باعث آبروی ملت ایران شدید.

عضو شورای شهر بندرعباس در بخش دیگری از صحبت های خود به موضوع پرسش اعضای شورا از شهردار اشاره کرد و افزود: پرسش از شهردار منتخب حق قانونی اعضای شورا است و هیچ کس حق ندارد همکاران ما را شماتت کند از اینکه شما از شهردار سوال کردید و حتی نمی توانیم شماتت کنیم که چه کسی قانع شد و یا قانع نشد. نظری اضافه کرد: قضاوت نهایی درباره طرح سوال و پاسخ‌هایی که داده می‌شود با مردم بندرعباس است.

وی ادامه داد: پرسش از شهردار حق ذاتی اعضای شورای شهر است و قانون این حق را به شهردار تفویض کرده که باید پاسخگو باشد. این نکته را هر دو طرف ماجرا و مردم و کسانی که می شنوند، باید درک کنند و به این مفهوم برسیم.

عضو شورای شهر بندرعباس همچنین گفت: همکاران ما اگر سوالی کردند و اگر در این زمینه قدمی برداشتند برای آینده شهر بندرعباس است.

وی با بیان اینکه سوالات با دغدغه توسعه شهر مطرح شده است، تاکید کرد: استفاده از نیروهای ماندگار استان سرلوحه دولت چهاردهم باشد. نباید زحمت‌ توسعه بر نیروهای هرمزگان و لذت اخذ پست برای نیروهای پروازی باشد. دولت جدید باید نسبت به شهر بندرعباس در حوزه حمل و نقل و بافت فرسوده یاری برساند.

نظری اظهار کرد: دولت تسهیلات لازم را برای تعویض تاکسی‌ها در اختیار رانندگان قرار دهد.همچنین نیاز است در تخصیص زمین برای بازگشایی معابر و بازسازی بافت فرسوده همکاری و همیاری داشته باشد.
 

دیدگاه ها (0)
img