26

مهر

1403


حوادث

26 مهر 1403 09:32 0 کامنت

این معلم 37 ساله اهل رودان در حین درس دادن، ناگهان  جلوی چشمان دانش آموزان حالش بد شد. دکتر‌محمود حسین‌پور رئیس اورژانس پیش‌ بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی‌هرمزگان در این زمینه گفت:ساعت 10 و 53 دقیقه 24مهرماه جاری پس‌از اطلاع به اورژانس 115، آمبولانس به مدرسه منتقل شد. تیم درمانی بر بالین بیمار با کاهش سطح  هوشیاری 3 و عدم علائم حیاتی حاضر شدند و پس از انجام اقدامات اولیه و احیای قلبی و تنفسی، بیمار به بیمارستان خلیج فارس منتقل شد اما  تلاش کادر درمان برای احیای ایشان بی نتیجه ماند. 
آسیه صالحی با سابقه حدود 13 سال آموزگاری، دارای یک فرزند پسر 12 ساله است. به گفته دوستان و آشنایان ، وی بیماری زمینه ای نداشته و به یکباره دچار ایست قلبی شده است. 
پیام تسلیت
محمد قویدل مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان و مسلم بازیار نسب ریاست آموزش و ناحیه یک بندرعباس نیز در پیام‌هایی این ضایعه را به خانواده، همکاران و دوستداران علم و اندیشه تسلیت گفتند.
در پیام تسلیت مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان آماده است با نهایت تأسف و تألم، درگذشت همکار گرانقدر و پرتلاش، آسیه صالحی، آموزگار پایه ششم مدرسه امید ایران ناحیه ۱ بندرعباس  که در حین انجام وظیفه آموزشی جان به جان آفرین تسلیم نمود را به خانواده ایشان، جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزان تسلیت عرض می‌نمایم.  
یقینا ایشان با عشق و تعهد در مسیر تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم گام بر می‌داشت و تا واپسین لحظات عمر خود، متعهدانه به رسالت مقدس آموزش پایبند ماند. از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومه غفران و رحمت واسعه الهی و برای خانواده ایشان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

 

روزنامه صبح ساحل

دیدگاه ها (0)
img