07

آبان

1403


ورزشی

07 آبان 1403 13:33 0 کامنت

آبفا و قله پاقلاتان بالا به لیگ برتر لیگ دسته اول فوتبال شهرستان بندرعباس صعود کردند. 

  
به گزارش صبح ساحل، از مرحله نیمه‌نهایی لیگ دسته اول فوتبال شهرستان بندرعباس ، دو تیم آبفای بندرعباس و قله پاقلاتان بالا توانستند در دیدارهایی نفس گیر و تماشایی ، به فینال این رقابت‌ها صعود کردند و جواز حضور در لیگ برتر فوتبال شهرستان بندرعباس در فصل آینده را گرفتند.
در ورزشگاه نور پاقلاتان ، تیم قله پاقلاتان بالا به مصاف تیم قدرتمند زاهد چاهو رفت .
این بازی به‌ خاطر سبک بازی تاکتیکی و روحیه رقابتی هر دو تیم ، به یکی از مسابقات جذاب این فصل تبدیل شد.  قله پاقلاتان که کنترل و مالکیت بازی را به خوبی در اختیار داشت ، موقعیت‌های گل‌زنی زیادی برای خود خلق کرد و می‌توانست با اختلاف پیروز میدان باشد ، اما دروازه‌بان زاهد، همچون دژی مستحکم از دروازه‌اش دفاع کرد و کار را برای مهاجمان قله سخت کرد .
در پایان تیم قله پاقلاتان بالا موفق شد با نتیجه دو بر یک  به پیروزی برسد و با سربلندی به فینال راه پیدا کند.
در سوی دیگر ، تیم آبفا در مجموعه اختصاصی خودش  میزبان وحدت قله قاضی دیگر تیم شگفتی ساز امسال بود. تیم آبفا در نیمه اول با اخراج یکی از بازیکنانش ۱۰  نفره شد اما با این وجود هم جوانان آبفا توانستند وحدت قلعه قاضی را تا ضربات پنالتی متوقف کند و بازی را به ضیافت پنالتی ها بکشاند.
در ضربات نفس‌گیر پنالتی‌ ، این تیم وحدت قله قاضی بود که از آبفا شکست خورد و تیم  آبفا در نهایت با پیروزی در ضربات پنالتی‌ ، به فینال این رقابت‌ها صعود کرد.

 

دیدگاه ها (0)
img