12

مهر

1403


ورزشی

12 تیر 1391 10:46 0 کامنت

صبح ساحل، ورزشی _ مجمع انتخابات هیات فوتبال هرمزگان قراربود روز چهارشنبه چهاردهم تیرماه با حضور علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شود اما این مجمع برگزار نخواهد شد تا همچنان هیات فوتبال با گذشت نزدیک به ده ماه با سرپرست اداره شود.

محمد مهدی جهانبخش معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان در گفت‌وگو با صبح‌ساحل علت برگزار نشدن مجمع انتخابات هیات فوتبال را تداخل کاری علی کفاشیان در روز تعیین شده انتخابات دانست . وی اظهار داشت قرار بود روز چهارشنبه چهاردهم تیرماه علی کفاشیان به هرمزگان بیاید و مجمع انتخابات هیات فوتبال برگزار شود ولی متاسفانه مشغله کاری ایشان و اعلام شفاهی وی مانع از این مهم شده است. جهانبخش در باره شایعاتی که محلی برای برگزاری مجمع پیدا نشده است گفت: تمامی هماهنگی ها انجام شده بود و حتی سالن دانشگاه آزاد برای این کار در نظر گرفته بودیم و این که می‌گویند سالن برای برگزاری مجمع پیدا نشده است دروغ محض است.

 وی گفت: برخی از افراد دوست دارند شایعه درست کنند و اختلاف بیندازند ولی این افراد بدانند اداره کل ورزش و جوانان تمامی سعی و تلاش‌اش بر این است که تمامی کارها روی روال و با یک برنامه ریزی مناسب انجام شود و در برگزار نشدن مجمع انتخابات هیات فوتبال هرمزگان هیچ دستان پشت پرده وجود ندارد.

وی در خصوص زمان دقیق برگزاری این مجمع اظهار نظر نکرد و گفت: منتظر جواب فدراسیون هستیم که چه زمانی می‌تواند مجمع را در هرمزگان برگزار نماید.

دیدگاه ها (0)
img