سیاسی
سخنگوی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا(ص) هشدار داد: چنانچه زیرساختهای سوخت و انرژی ایران از سوی دشمن مورد تجاوز قرار گیرد، کلیه زیرساختهای انرژی، فن آوری اطلاعات و آب شیرین کن متعلق به آمریکا و رژیم در منطقه، هدف قرار خواهند گرفت.
به گزارش صبح ساحل، سرهنگ دوم پاسدار ابراهیم ذوالفقاری سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) تصریح کرد: پیرو هشدارهای قبلی، چنانچه زیرساختهای سوخت و انرژی ایران از سوی دشمن مورد تجاوز هدف قرار گیرد، کلیهی زیرساختهای انرژی، فناوری اطلاعات و آب شیرین کن متعلق به آمریکا و رژیم در منطقه، هدف قرار خواهند گرفت.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
بندر شهید رجایی، میزبان مرکز لجستیکی قزاقستان میشود
ویرایش حوزه آزمون دستیاری تخصصی از امروز آغاز شد
فروش سایپا دیزل به دلیل اختلال بانکی لغو شد
زمان امتحانات نهایی تغییر نمیکند/ امسال استخدامی نداریم
نخست وزیر آرژانتین استعفا کرد
ایران در خردادماه امسال ۳۷۶ بار لرزید
همدلی برای روشنایی ایران
بازگشت تدریجی پروازهای خارجی به ایران/ امارات از این هفته، لوفتهانزا از آبان
توافق سطحی یا ریشهای؟
۵۷ گل خورده سهم آسیاییها در مرحله گروهی جام جهانی
گذار از «کیفرگرایی» به «عدالت ترمیمی» در دادگاه اطفال
وقتی اعتماد مردم نشانه میرود
هرمزگان؛ جبهه نبرد با قاچاق
عملیات قاطع موشکی و پهپادی در پاسخ به تجاوزهای آمریکا
سرانجام نامعلوم گوشتهای مدفون