اجتماعی
حامد بهداد بازیگر سینما در فضای مجازی اش نوشت:«سال نو با عزیز خوش است، مادر با دختر خوش است و...کو شادی و کدام نوروز؟»
به گزارش صبح ساحل، حامد بهداد در یک استوری در فضای مجازی اش به مادران داغدار ناآرامیهای دی ماه اشاره کرد و بعد درباره شهادت دانش آموزان مدرسه میناب در جنگ آمریکا و اسرائیل علیه ایران نوشت:« هم نیز به مادران میناب بگویید که رفتن و پر کشیدن فرشته های کوچکشان سزا نبود و صدایشان می آید که می گوید چرا به کدامین گناه؟!
میپرسد پس دختران میناب چه؟میگویم همه چیز. چه تفاوت دارد مادر ؟! چه تفاوت دارد داغ؟ ۱۷۰؛نفر دخترکان معصوم ایرانی بخاطر جنگ که جز بدی ندارد از جانمان کنده شدند.ساده نیست سال نو با عزیز خوش است،مادر با دختر خوش است،وطن به هم وطن خوش است.
کو شادی کدام نوروز ؟ چه میگوییم؟ ما همین یک بار فرصت زندگی داشتیم.این حق ما نیست.

تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
بندر شهید رجایی، میزبان مرکز لجستیکی قزاقستان میشود
ویرایش حوزه آزمون دستیاری تخصصی از امروز آغاز شد
فروش سایپا دیزل به دلیل اختلال بانکی لغو شد
زمان امتحانات نهایی تغییر نمیکند/ امسال استخدامی نداریم
نخست وزیر آرژانتین استعفا کرد
ایران در خردادماه امسال ۳۷۶ بار لرزید
همدلی برای روشنایی ایران
بازگشت تدریجی پروازهای خارجی به ایران/ امارات از این هفته، لوفتهانزا از آبان
توافق سطحی یا ریشهای؟
۵۷ گل خورده سهم آسیاییها در مرحله گروهی جام جهانی
گذار از «کیفرگرایی» به «عدالت ترمیمی» در دادگاه اطفال
وقتی اعتماد مردم نشانه میرود
هرمزگان؛ جبهه نبرد با قاچاق
عملیات قاطع موشکی و پهپادی در پاسخ به تجاوزهای آمریکا
سرانجام نامعلوم گوشتهای مدفون