اجتماعی
سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه تأمین کالاهای اساسی مردم بدون وقفه ادامه دارد، از نظارتهای مستمر میدانی برای جلوگیری از گرانفروشی کالاها خبر داد.
به گزارش صبح ساحل، عزتالله زارعی، سخنگوی وزارت صمت با بیان اینکه کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در فروشگاههای سطح شهر و واحدهای صنفی به وفور یافت می شود، افزود: طبق برنامه ریزی مقرر شده است فروشگاه های زنجیره ای زمانی تعطیل کنند که آخرین مشتریان هم خرید خود را انجام داده باشند و اینگونه نباشد که در ساعت خاصی تعطیل شوند.
وی بر استمرار نظارت میدانی بر بازار با همکاری اصناف تاکید کرد و گفت: نظارتهای میدانی به صورت گسترده برای جلوگیری از گرانفروشی در این روزها در حال انجام است تا عدهای هرچند محدود از این فرصت استفاده نکنند و کالاهایی را گرانتر از حد معمول در اختیار مردم قرار دهند.
سخنگوی وزارت صمت گفت: خوشبختانه با هیچ کمبودی در زمینه کالاهای اساسی مواجه نیستیم، تمامی فروشگاهها و حلقههای زنجیره توزیع، موجودی کافی دارند و مردم نیز با مراجعه به شبکه توزیع، این وضعیت را مشاهده کردهاند.
تبلیغات متنی
جدیدترین اخبار
بندر شهید رجایی، میزبان مرکز لجستیکی قزاقستان میشود
ویرایش حوزه آزمون دستیاری تخصصی از امروز آغاز شد
فروش سایپا دیزل به دلیل اختلال بانکی لغو شد
زمان امتحانات نهایی تغییر نمیکند/ امسال استخدامی نداریم
نخست وزیر آرژانتین استعفا کرد
ایران در خردادماه امسال ۳۷۶ بار لرزید
همدلی برای روشنایی ایران
بازگشت تدریجی پروازهای خارجی به ایران/ امارات از این هفته، لوفتهانزا از آبان
توافق سطحی یا ریشهای؟
۵۷ گل خورده سهم آسیاییها در مرحله گروهی جام جهانی
گذار از «کیفرگرایی» به «عدالت ترمیمی» در دادگاه اطفال
وقتی اعتماد مردم نشانه میرود
هرمزگان؛ جبهه نبرد با قاچاق
عملیات قاطع موشکی و پهپادی در پاسخ به تجاوزهای آمریکا
سرانجام نامعلوم گوشتهای مدفون
آخرین وضعیت اختلال خدمات در ۴ بانک