13

مهر

1403


ورزشی

10 مهر 1391 11:40 0 کامنت

 صبح ساحل، ورزشی _ هفته دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران با برد پرگل ویژن هرمزگان مقابل تیران اصفهان به کار خود پایان داد.دراین هفته  در بازی های گروه خلیج فارس تیم ویژن هرمزگان و حرم گناوه که هفته گذشته مغلوب نماینده هرمزگان شده بود موفق شدند مقابل حریفان خود به برتری برسند. در دیدارهای گروه خزر هم تیم های آرسن ميناسيان گيلان و شهرداري شهر جديدهشتگرد تیم های كوثر چهارمحال و خزرپوشان مازندران را شکست دادند.

دسته گلي، با 10 شاخه گل براي تيران اصفهان

ويژن هرمزگان 10

گل ها: فاطمه معماري (3) ، مهسا عرب (3) ، مليحه نورالديني (3) و آيدين حسن زاده

تيران اصفهان 3

گل ها: سحر زماني ، سحر عاملي ، اعظم محمدي

تیم تيران اصفهان  به بندرعباس آمده  بود تا ضمن جبران شكست ديدار اول دست به شگفتي بزند و قهرمان فصل پيش را شكست دهداما با  دسته گلي با 10 شاخه گل از جنوب به اصفهان برگشت تا دادخواه مدیر عامل  این تیم  را به خود بياورد و فكري به حال فوتبال ساحلي تيران نمايد. شكست هاي دنباله دار آقايان و بانوان تيران در ليگ برتر زنگ خطري جدي براي دادخواه مدیر عامل این تیم می باشد. شاگردان سلطانی زاده در تیم  ويژن هرمزگان  همانند بازي اول نشان دادند به كمتر از قهرماني راضي نیستند و به هیچ  حريفي رحم نخواهند كرد حتي اين حريف اگر نايب قهرمان فصل پيش ليگ برتر باشد.

گناوه  مس را تبديل به طلا كرد

حرم گناوه بوشهر 5

گل ها: زهرا خواجه ، خديجه حميداوي ، فاطمه عبدالي ، سيده عصمت موسوي ، كلثوم بهمنياري

مس رفسنجان 3

گل ها: مرضيه صادقي (2) ، فاطمه سهرابي

حرم گناوه كه در ديدار اول اسير بازي خوب و يك ددست ويژن هرمزگان  شده بود در دومين ديدار خانگي دور رفت مس رفسنجان را شكست داد تا ضمن جبران شكست بازی اول همچنان در كورس صعود از اين گروه باقي بماند. مس رفسنجان  هم  به گناوه آمده بود تا دومين پيروزي را به نام خود ثبت كنداما نتوانست به اين مهم دست پیداکند.اخراج دو بازيكن مس رفسنجان و بازی احساسي آن ها در تايم سوم نيز عاملی شد تا پيروزي براي رفسنجاني ها مشكل شود. كادر فني مس دراین بازی  به نحوه قضاوت بازي اعتراض داشتند و اخراج دو بازيكن خود از سوي داور را يكي از دلايل ناكامي  تیم شان عنوان  کردند.

 صدر نشيني، نتيجه آتش بازي ميناسيان در زيبا كنار

آرسن ميناسيان گيلان 10

گل ها:زهرا غلامي (4) ، زهرا زوار بي ريا(3)، آرزو قنبري (2) و رقيه راد

كوثر چهارمحال 1      

گل: مریم بزرگنیا

آرسن ميناسيان گيلان در دومين ديدار خود در ساحل زيباكنار با خلق يك نتيجه باورنكردني تيم مدعي كوثر چهارمحال را با ده گل شكست داد تا علاوه بر اين كه صدرنشين گروه خزر شود براي ساير رقبا نيز خط و نشان بکشد و خود را مدعي اصلي جام قهرماني ليگ برتر نشان دهد. تیم  كوثر چهارمحال نيز باور نداشت در ساحل خزر تسليم اراده ياران ميناسيان گيلان شود.

پاسخ شهرداري چي ها به حمايت شهردار شهر جديد

شهرداري شهر جديدهشتگرد 7

گل ها: حورا ادیبی (6) و ام البنین مهین آبادی

خزرپوشان مازندران 5

گل ها: پروین ماندگار (4) و فریده روحی

خزرپوشان مازندران كه مانند فائزكاران مازندارن همتاي خود در ليگ برتر فوتبال ساحلي آقايان كشور حال روز خوشي در جدول ندارد در دومين گام مغلوب شهرداري شهر جديد هشتگرد گرديد تا بدون امتياز در قعر جدول گروه خزر جاي گيرد. شهرداري شهر جديد هشتگرد كه با سرپرستي خانم سعيدي و همچنين حمايت شهردار شهر جديد در اين فصل گام به مسابقات گذاشته است.  اگر امكانات فوتبال ساحلي خوب در شهر جديد وجود داشته باشد مي تواند حرف هاي زيادي براي گفتن داشته باشد.

 برنامه هفته سوم:

پنجشنبه13/7/91صنعت مس رفسنجان – ویژن هرمزگان ساعت16:30مجموعه انقلاب رفسنجان

پنجشنبه13/7/91کوثر چهار محال – شهرداری شهر جدید هشتگرد ساعت 16:30چلیچه شهرکرد

پنجشنبه13/7/91 خزرپوشان مازندران- آرسن میناسیان گیلان ساعت 16:30ساری

پنجشنبه13/7/91 تیران اصفهان – حرم گناوه بوشهرساعت16:3تیران اصفهان

دیدگاه ها (0)
img