12

مهر

1403


ورزشی

12 مهر 1391 10:19 0 کامنت

 صبح ساحل، ورزشی _  هفته سوم مسابقات فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های  ایران با پیروزی تیم فوتبال البدربندرکنگ در ورزشگاه تختی آبادان همراه بود.

این تیم در مقابل تیم نفت نوین آبادان که معروف به برزیل ایران است  توانست دو بر یک  به برتری دست پیدا کند.گل های این دیدار برای نماینده هرمزگان  حسن جعفری در دقیقه ۱۷ و رحمان عبادزاده در دقیقه ۷۹ درون دروازه نفت نوین جای دادند . تک گل زردپوشان آبادان را امین مقدایی در دقیقه ۵۸ به ثمر رساند.

با این پیروزی البدربندرکنگ با دو پیروزی و یک شکست با کسب ۶ امتیاز در رده ی سوم جدول گروه خود قرار گرفت. جهانبخش جعفری سرمربی تیم البدربندرکنگ در  این مسابقه  از  ترکیب محسن معصومی، وحید افرا، ناصر ارضی (رحمان اسفندریان)، حسین سلطانی، بهمن محمدی، حسن جعفری، رحمان عبادزاده، علی حسینی، آرین آراگلی، محمدامین درویشی (مجید لامعی) و  ولید نوری (علی اسکندریان) استفاده کرد.علی فیروزی  سرمربی تیم نفت نوین آبادان برا ی این دیداراز  یاسر اشوخی، مجاهد خذیراویی، احسان رباعی، حمید خفایی، فرشاد حاجی پور، احمد خذیروایی، توفیق خذیراویی، فرشید جعفری ( فواد بغلانی)، علیرضا خسروی (خلیل بجاری زاده)، مصطفی فراهانی (امین مقدایی) و محمد سرفراز بهره برد. جهانبخش جعفری سرمربی تیم فوتبال البدر بندرکنگ در پایان بازی گفت :  فقط به دنبال سه امتیاز این دیدار بودیم و خدا را شکر به آنچه که می خواستیم رسیدیم . وی اظهار داشت : بازیکنان من از نظر روحی و روانی  در شرایط عالی و مطلوبی به سر می برند و به پیروزی در این مسابقه مصمم بودند .سرمربی تیم البدر گفت: ما جواد یادگاری و ایوب صالحی را به علت مصدومیت  در اختیار نداشتیم و ایوب صالحی به بازی هفته آینده با تیم سایپا مهرکرج خواهد رسید اما جواد یادگاری دو هفته دیگر شرایط بازی کردن را بدست خواهد آورد. جهانبخش جعفری در مورد بازی  تیمش و کسب سه امتیاز مقابل صنعت نفت نوین آبادان افزود: ما فیلم بازی این تیم را دیده بودیم  و نفت نوین یک  تیم است که با کیفیت بالایی بازی می کند چراکه از تجربه برادران خضرایی برخوردار هستند.سرمربی تیم البدر در ادامه صحبت های خود به حمایت از بازیکنان بومی شهر بندرکنگ وبندر لنگه پرداخت و گفت : ولید نوری به عنوان یک بازیکن با تجربه در کنار تیم وزنه خوبی برای ما در خط حمله  می باشد و محمدامین درویشی دیگر بازیکن بومی (مینابی) هرمزگان آینده خوبی را در پیش رو دارد و من مطمئنم یکی از بازیکنان بزرگ کشور خواهد شد، ایوب صالحی هافبک راست مناسبی برای تیم ماست و امیدواریم هرچه سریعتر دوران مصدومیتش به پایان برسد و بتوانیم از این بازیکن با تعصب استفاده کنیم.جعفری گفت: من از رسانه ها، هواداران و مردم خوب شهر بندرکنگ وبندر لنگه تشکر می کنم که همیشه یار دوازدهم باشگاه البدر بوده اید و می خواهم در بازی های آینده ما را دعا کند تا بتوانیم موفق عمل نماییم. سرمربی تیم البدر بندر کنگ در پایان اظهارداشت :تلاش اعضای هئیت مدیره البدر بندرکنگ برای حضور این تیم در مسابقات لیگ دسته دو کشور را باید قدردانی کرد و من از خدا می خواهم جواب تلاش های این افراد فقط صعود به لیگ یک باشد.

علی فیروزی سرمربی تیم فوتبال نفت نوین آبادان گفت: تیم البدر از تیم های خوب این فصل نشان داده هر چند که تیم ناشناخته ای است.وی اظهار داشت: ما در این بازی میزبان بودیم و می خواستیم از شرایط میزبانی بهره ببریم  و سه امتیاز را به دست بیاوریم اما البدر بهتر ازما کار کرد وبه حق خودش یعنی کسب سه امتیاز رسید.سرمربی تیم صنعت نفت نوین آبادان گفت: بازیکنان تیمم بازی به بازی شرایط بهتری پیدا می کنند ولی در این مسابقه خوب کار نکردندو نتیجه خوب کارنکردن باخت است. فیروزی افزود: ما نباید حریف هرمزگانی خود را دست کم می گرفتیم ولی این اتفاق افتاد وما سه امتیاز شیرین را از دست دادیم.وی خاطرنشان کرد باتوجه به این که در این مسابقه  تمامی بازیکنان خود را در اختیار داشتم ولی نتوانستیم پیروز میدان باشیم. فیروزی که از وی به عنوان گزینه جدی برای جانشینی آلبرتو کاستا سرمربی برکنار شده تیم صنعت نفت نام برده می شود در این خصوص اظهار داشت: همیشه برای کمک به تیم صنعت نفت آماده بوده ام و اگر اکنون تکلیف شود حاضر به همکاری با این تیم خواهم بود.

دیدگاه ها (0)
img