13

مهر

1403


ورزشی

17 مهر 1391 08:51 0 کامنت

صبح ساحل، ورزشی _ هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران ، گروه خلیج فارس بابرتری تیم های ویژن هرمزگان ، پرسپولیس شیراز، ویژن تهران  و گلساپوش یزد به پایان رسید. ویژن هرمزگا ن که هفته ششم را باباخت پشت سر گذاشته بود در این هفته موفق شد موج گناوه راشکست دهدو دوباره به روزهای اوج خود باز گردد.شاگردان حمیدرضایی در تیم ویژن هرمزگان با این برد سیزده امتیازی شدندودر مکان سوم جدول رده بندی  بالای سر تیم های ویژن تهران، صنعت مباركه، شهرداری تیران ، پرسپولیس شیراز و موج گناوه قرار گرفتند . ویژن هرمزگان بااین برد نیم فضل اول لیگ برتر فوتبال ساحلی را با پیروزی به پایان رساند ودرآغاز دور برگشت چهارشنبه بیست وششم مهرماه در بندرعباس با پرسپولیس شیراز  دیدار خواهد کرد. پرسپولیس شیراز به تازه گی  محمد مرفای رابه عنوان سرمربی جدید انتخاب کرده است ودر مدت دوهفته ای که مرفاوی هدایت این تیم را برعهده داشته است دو پیروزی به دست آورده است. ویژن هرمزگان در دوررفت موفق شده است پرسپولیس شیراز رادر خانه اش شکست دهد.

پیروزی آسان ویژن هرمزگان

ویژن هرمزگان  4

گل ها:مصطفی خاقانی ، جاسم زارعی ، سجاد عبدا...پور و عبدالقادرخوران

موج گناوه  1

گل:سید مهدی حسینی

مردان بندرنشین در روزی که سایر مدعیان با هم جنگ و جدالی جانانه در جدول گروه خلیج فارس داشتند به سه امتیاز شیرین یک دیدار خانگی دست یافتند . ویژ ن هرمزگان بااین پیروزی علاوه بر این که خود را به جایگاه دوم جدول نزدیک تر کرد هفتمین شکست متوالی موج گناوه را هم رقم زد. نماینده  هرمزگان با این پیروزی فاصله امتیازات خود با تیم دوم جدول به دو امتیاز رساند تا با کوچکترین لغزش از سوی دریانوردان بوشهر رتبه دوم جدول را به تسخیر خود درآورد. موج گناوه هم که دیگر نشانی از موج ندارد و به دریایی آرام تبدیل شده و هرتیم به راحتی می تواند در این دریای آرام جولان دهداگر این روند را ادامه  دهد باید  به لیگ دسته  یک فوتبال ساحلی سلام کند.

پرسپولیس خوشحال به تعطیلات نیم فصل رفت

پرسپوليس شيراز 3 (ضربات پنالتی و.قانونی 2-2)

گل ها: محمد هاشم عمادی ،حسام الدین آشنایی

شهرداری تیران اصفهان 2

گل ها: مجید هاشمی (2)

پرسپولیس شیراز که از هفته گذشته محمد مرفاوی را به عنوان سرمربی در اختیار گرفته بود به دومین پیروزی متوالی خود دست.  این تیم با این پیروزی  فاصله خود را با قعر جدول بیشتر کرد. پرسپولیس با پیروزی در مقابل  شهرداری تیران اصفهان با یک تیر دو نشان زند وهم از قعر جدول بیشتر فاصله گرفت و هم این که فاصله تیران را با قعر جدول کم تر کرد.   نسخه ای  شفابخشی  که محمد مرفاوی مربی اسبق تیم ملی برای پرسپولیس در نظر گرفته  در نیم فصل دوم به در این  تیم بیشتر خواهد خورد . شهرداری تیران هم  اگر نمی خواهد کابوس سقوط را به همراه داشته باشد در نیم فصل دوم باید فکری به حال خود نماید.

تهرانی ها صنعت کشاورزی مبارکه را تعطیل کردند

ویژن تهران  4

گل ها: احمد شاد(2)، فرزین دهقان ، رضا مهرورز

صنعت کشاورزی مبارکه  2

گل ها: محمد ببریانی ، مسعود یزدانی

ویژن تهران که در خانه میزبان صنعت کشاورزی مبارکه بود توانست در یک بازی روان به سه امتیاز خانگی این دیدار دست یابد تا به فاصله سه امتیازی تیم دوم جدول برسد. ویژن تهران از هم اکنون نوید آن  را می دهد که در دور برگشت مسابقات لیگ برتر شاهد دیدارهای حساسی برای صعود از گروه خلیج فارس خواهیم بودوکوچکترین اشتباه از سوی هریک از تیم ها می تواند تاوان سنگینی را در بر داشته باشد. صنعت مبارکه هم که با هفت بازیکن در تهران حاضر شد پله پله در حال نزدیک شدن به انتهای جدول می باشد و اگر فکری به حال مشکل مالی خود نکند در دور برگشت باید جدول مسابقات را معکوس طی کند.  صنعت کشاورزی مبارکه  دربازی مقابل ویژن تهران نیمی از بازیکنان خودرا  به دلیل مشکلات مالی به همراه نداشت.

یزدی ها فاتح نبرد صدرنشینی در کویر

گلساپوش یزد 5 (برد وقت اضافه)

گل ها:حمیدرضا دهقانی ، سید علی ناظم ، حسن جوادی ، سید محمد میرحسینی ، محمد علی مختار

دریانوردان بوشهر 4

گل ها: مسلم مسیگر ، مهدی حسنی ، مصطفی کیانی (2)

در حساس ترین دیدار هفته هفتم لیگ برتر در یزد که  برای کسب عنوان قهرمانی نیم فصل  برگزار می شود دو تیم مدعی دریانوردان بوشهر و گلساپوش یزد رو در روی هم قرار گرفتند. در این  دیدار پرحاشیه دریانوردان با نتیجه سه بر صفر از میزبان پیش بوداما در پایان این گلساپوش یزد بود که برنده از این دیدار خارج شد و فاصله خود را با نزدیک ترین تعقیب کننده خود به عدد چهار  رساند و در حاشیه امنیت قرار گرفت. بوشهری ها که این نتیجه را عادلانه نمی دانند و از میزبانی و مهمان نوازی یزدی ها گلایه داشتند این شکست را تلخ ترین شکست چند سال اخیر خود عنوان نمودند.

دیدگاه ها (0)
img