هفته چهارم لیگ برتر فوتسال باشگاه های ایران

آذرخش‌قعرنشین به‌دنبال‌نخستین برد



صبح ساحل-ورزشی /محمود رییسی / عکس:محمد کرمی
هفته چهارم لیگ برتر فوتسال ایران به دلیل حضور گیتی پسند در جام باشگاه های آسیا با برگزاری زودهنگام دیدار این تیم در ساری آغاز شد.
دیدار پرهیجان و جذاب شهروند و گیتی در سالن سید رسول حسینی که مقلب به قلعه عقاب ها است با احتیاط دو تیم آغاز شد و نیمه نخست ضربات کمتری به چارچوب دروازه ها شاهد بودیم تا اواسط نیمه بازی بدون گل پیگیری شد تا این که روی غفلت شهروندی ها و فرصت طلبی شاگردان افضل، گیتی پسند به گل نخست خود رسید تا نیمه نخست با یک گل به سود تیم میهمان به اتمام برسد.در نیمه دوم این گیتی پسندی ها بودند که توانستند به گل دوم برسند و شهروندی ها هرچه حمله می کردند به دفاع و دروازه مستحکم می‌خوردند تا اینکه در یک صحنه پس از چند ضربه به سمت دروازه سرانجام توپ بلوکه شده به درون دروزاه رفت تا بازی دو بر یک شود اما در ادامه این گیتی پسند بود که این بار روی درخشش بازیکنش به گل سوم رسید تا دوباره بازی به اختلاف دو گل برسد. در ادامه این شهروندی ها بودند که به فشار خود افزودند و داور درگیری ها را یکی پس از دیگری با خطا به سود شهروند اعلام کرد تا گیتی پسند پنج خطا شود و بیش از نیمی از دقایق بازی را با استرس پنالتی نقطه دوم طی کند.در ادامه گیتی پسند و شهروند موقعیت ها را از دست دادند تا شهروندیها تنها امیدشان به به دست آوردن پنالتی نقطه دو باشد که این اتفاق در فاصله حدود چهار دقیقه رخ داد اما شهروندی ها با واکنش دروازه بان گیتی پسند روبرو شد اما دومین پنالتی نقطه دوم شهروند که در صحنه ای مشکوک به وجود آمد گل دوم شهروند را در بر داشت و بعد از آن نیز روی حرکت چشم نواز بازیکن شهروند و جاگذاشتن دو بازیکن گیتی پسند، گل سوم شهروند به دست آمد تا بازی به تساوی کشیده شود.
پس از به تساوی کشیده شدن بازی، گیتی پسندی ها به فشار حملات خود افزودند و در این بین شهروند نیز پنج خطا شد اما سودی برای گیتی‌پسند نداشت تا تلاش  دوتیم  بعد از تساوی بازی راه به جایی نبرد و این دیدار با تساوی ۳-۳ به  پایان  برسد. سایر دیدارها فردا سه شنبه ۲۷ تیر  از ساعت ۱۸ برگزار خواهد شد.
در یکی از این دیدارها آذرخش بندرعباس میزبان هیات فوتبال قم است. نماینده هرمزگان که برای نخستین بار از حضورش در رقابت های لیگ برتر فوتسال قعر نشینی را تجربه می کند در این هفته به استقبال تیمی می رود که مثل خودش از سه بازی قبل هیچ امتیازی کسب نکرده است و تنها به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به آذرخش  بالای سر این تیم ایستاده است.زرد پوشان آذرخش از سه بازی قبل خود یک گل به ثمر رسانده اند اما ده گل پذیرفته اند.
حریف قمی این تیم سه گل زده و 9 گل خورده دارد. این بازی فردا سه شنبه از ساعت 18 در سالن فجر بندرعباس برگزار می شود. امیر مختار رودساز،منصور قربانی،روح اله مطهری و حسین وحدتی داوران این بازی هستند. ناظر داوری هم عباس دهقانپور است. در دیگر بازی های هفته چهارم پارسیان شهر قدس در خانه با  لبنیات ارژن شیراز بازی می کند. محمد بیاتی، صادق محمدی، امیر لامعی و عرفان حجاب کار قضاوت این بازی را برعهده دارند و  ناظرداوری هم  عبدالواحد بیت سیاحاست.
آتلیه طهران قم در هفته چهارم با فرش آرای مشهد بازی می کند. از سوی کمیته داوران برای قضاوت این بازی ولی امجدی، محمدداودپور،رضا رحیمی و علی حاتمی انتخاب شده اند و کار نظارت داوران را هم هرمز مشفق بر عهده دارد. تاسیسات دریایی تهران  میزبان مقاومت البرز است.
اسماعیل کمربسته،وحید سلیمانی،حمید سلیمانی و میر هادی اسماعیلی داوران و  ناظر داوری این دیدار هم  علیرضا رجبی است. مقاومت قرچک  از  مس سونگون ورزقان پذیرایی می کند.  وحید عرض پیما، میلاد امیری، فرزین صالح و مهدی کرد این بازی را با نظارت بهمن غفاری سوت خواهند زد. شهرداری ساوه با ملی حفاری اهواز بازی خواهد کرد.داوران این مسابقه که ناظر داوری آن فرهاد حسینی است ابراهیم محرابی افشار، مصطفی زینی، کاظم مرادی و رضا پور شایگان هستند.
 رونمایی از شاهکار جدید سلیمانی
بر اساس اعلام یکی از مسئولان تیم های لیگ دسته دومی، کاظم سلیمانی اجازه بازی به بازیکنان تیم اندیمشک را با کارت ملی داده است.  کاظم سلیمانی مدت زمان زیادی نیست که مسئولیت سرپرستی دبیری سازمان لیگ را به عهده گرفته اما در همین مدت اندک، انتقادها و اعتراض های بسیاری به عملکردش شده است. در جدیدترین اتفاق، یکی از تیم های لیگ دسته دومی مدعی شده سلیمانی غیرقانونی اجازه بازی به بازیکنان تیم اندیمشک را داده است؛ آن هم در پنج بازی!
ظهیر کامیاب درباره تخلف یکی از تیم های لیگ دسته دو و همکاری کمیته فوتسال با این تیم متخلف توضیح داد: تیم اندیمشک در تمامی بازی ها در نیم فصل دوم از بازیکنانی استفاده کرده که در لیست باشگاه وجود نداشتند و با استفاده از کارت جعلی با مهر جعلی شرکت کرده اند.او ادامه داد: کمیته فوتسال هم کارت ها را گرفته و جعلی بودن آن ها ثابت شده است. اما اتفاق عجیب این است که تیم اندیمشک در پنج بازی با کارت ملی بازی کرده است. آقای کفاشیان نیز به ما اعلام کرده تمام بازی های اندیمشک در نیم فصل دوم ۳ بر ۰ خواهد شد اما او گفت بازی ها تمام شود و تا سه شنبه اعلام می کنیم. ضمن اینکه فیلم و عکس بازیکنان تیم اندیمشک در کمیته فوتسال و انضباطی موجود است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها