بهره گیری حداکثری صنعت نفت از پسابرجام حاصل مدیریت زنگنه است



صبح ساحل-اقتصادی:مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: صنعت نفت کشور بیشترین بهره را از دوران پسابرجام تا این زمان برده و چنین امر مهمی به‌عنوان یک موفقیت ارزنده نتیجه تلاش‌ها و مدیریت مناسب وزیر نفت است.
بیژن عالی پور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: عملکرد «بیژن نامدار زنگنه» وزیر نفت دولت یازدهم مورد تأیید رهبر معظم انقلاب و مسئولان اجرایی کشور بوده و به همین دلیل نیز به‌طور مجدد به‌منظور گرفتن رأی اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای تصدی وزارت نفت معرفی شده است.
وی افزود: وزیر نفت در جریان مذاکرات اوپک با وجود مخالفت برخی اعضا و شرایط ناهموار بازار، با اقتدار ظاهر شده و با بهره گیری از روش‌های دیپلماتیک شرایط را به سود ایران تغییر داد.
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت ‌خیز جنوب بیان کرد: زنگنه با وجود پایبند نبودن طرف‌های مقابل به تعهدات خود در مذاکرات برجام توانست با انعقاد چند تفاهم نامه و نخستین قرارداد نفتی با کنسرسیومی از شرکت‌های صاحب نام خارجی و داخلی توطئه آمریکایی‌ها در این زمینه را خنثی و سرمایه گذاری در صنعت نفت ایران را اجرایی کند.
عالی پور عنوان کرد: انعقاد قرار داد با شرکت‌های خارجی به معنای آغاز فعالیت در آینده‌ای نزدیک و بهبود روز افزون وضعیت اشتغال و توسعه کشور خواهد بود.
وی ابراز داشت: بازگشت ایران به بازار جهانی نفت که در نتیجه افزایش زودهنگام تولید در شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب انجام شد نمایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران در اجلاس اوپک را به دنبال داشت که بازگشت به تولید قبل از تحریم‌ها کار مهمی است.
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت ‌خیز جنوب گفت: زنگنه همواره نگاه ویژه‌ای به شهرهای همجوار تأسیسات صنعت نفت داشته و رأی بالای مردم شهرهای نفتی کشور به دولت دوازدهم بدون ارتباط به حضور مداوم ایشان در نقاط نفت خیز نبوده است.
عالی پور اظهار داشت: در شرایط کنونی زنگنه بهترین گزینه برای تصدی وزارت نفت است و پیش بینی می‌شود با رأی بالایی انتخاب خواهند شد.بیژن عالی پور برای بازدید از تأسیسات نفتی شهرستان گچساران به شهر دوگنبدان مرکز این شهرستان سفر کرده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها