آذرخش یک رده در جدول رده بندی سقوط کرد



صبح ساحل- ورزشی:هفته نهم رقابت های لیگ برتر فوتسال ایران با انجام  هفت دیدار  انجام شد و تیم فوتسال آذرخش بندرعباس مقابل ارژن شیراز متحمل شکست سنگینی شد.در هفته نهم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور تیم آذرخش مقابل میزبانش تیم ارژن شیراز با نتیجه 4 بر صفر تن به شکست داد.شاگردان عباس روزپیکر با قبول این شکست با 6 امتیاز و یک پله سقوط در مکان دوازدهم جدول رده بندی جای گرفتند.
 ارژن شیراز ۴        آذرخش بندرعباس صفر
گلزنان: اسحاق سورغالی، رضا جوانبخت ، مهران نجفی، محمد بیضایی نژاد(ارژن)
تیم فوتسال ارژن شیراز پس از چند هفته نتایج بد و روزهای سخت و شکست های پرگل این بار مقابل آذرخش بندرعباس عقده گشایی کرد. شاگردان کمالی در هفته نهم در خانه مقابل تیمی قرار گرفتند که با گلباران هفته گذشته شمسایی با روحیه تر از قبل بود اما شیرازی ها این بازی را به مثابه نبرد مرگ و زندگی می پنداشتند و به همین دلیل بازی را با احتیاط شروع کرده و به محک حریف پرداختند و در این بین آذرخشی ها موقعیت هایی را از دست دادند تا ارژن به یک باره به خود بیاید و با قدرت بازی را ادامه دهد و یکی پس از دیگری دروازه تیم اذرخش را بگشایند و با برتری سه گله به رختکن بروند.
در نیمه دوم هم تیم میزبان تیم اول میدان بود و توانست به خوبی از دروازه اش دفاع کرده و یک گل دیگر بزند تا بازی با حساب ۴ بر صفر به سود شاگردان کمالی به پایان برسد. در دقایق پایانی مسابقه آذرخشی ها از سیستم پاور پلی سودی نبردند و شانس یاری شان کرد تا گل های بیشتری دریافت نکنند.
 حفاری اهواز ۱    مس سونگون ورزقان 2
در حساسترین بازی هفته نهم تیمهای بالانشین و با شخصیت حفاری و مس در اهواز به دیدار هم رفتند. در این دیدار تیم حفاری بازی را بهتر اغاز کرد و مس که دو بازیکن کلیدی خود را به علت سه اخطاره بودن در اختیار نداشت روز بدی سپری میکرد و اگر درخشش علیرضا صمیمی نبود چه بسا نسخه تیم مس با نتیجه ای پرگل پیچیده می شد اما این دروازبان جور باقی بازیکنان را کشید تا رقابت ادامه داشته باشد. در نیمه دوم و در دقایق پایانی به ناگاه ورق بازی به سود تیم اذری برگشت و انها موفق شدند ازپاورپلی و دو اشتباه بازیکنان حفاری استفاده کرده و با زدن دو گل سه امتیاز ارزشمند این بازی را به جیب زدند.
 تاسیسات دریایی ۱۲    شهرداری ساوه یک
گلزنان: مهدی جاوید ۳ ، ابوالفضل حسینی، مهران عالیقدر ۲، بهروز جعفری، مجید حاجی بنده ۲، وحید شمسایی ۲، علی تسلیمیان(تاسیسات)؛ علی رمضان پور(شهرداری)
تیم تاسیسات دریایی که با وجود شمسایی و نظری و ستارگان دیگرش نمی توان در ردیف مدعیان نادیده گرفتش، در خانه در شرایطی با شهرداری ساوه دیدار می‌کرد که هفته گذشته شکست دردناکی مقابل اذرخش متحمل شده بود. تاسیساتی ها در برابر شهرداری ساوه هم غافلگیر شدند و از حریف عقب افتادند اما این بار تیم تاسیسات خیلی خوب نسبت به عقب افتادگی واکنش نشان داد و موفق شد با زدن ۴ گل متوالی در همان نیمه اول کار را به سود خود تغییر دهد. در نیمه دوم هم تیم شهرداری توان رقابت با تاسیسات را نداشت و اختلاف گل به ۱۱ افزایش یافت و تیم تاسیسات با نتیجه دوازده بر یک این بازی پربرخورد را به سود خود به پایان رساند و در جدول مدعیان باقی ماند.
 مقاومت البرز ۷   پارسیان شهرقدس یک
گلزنان: احسان سهیلی مقدم (۲)، محسن باغیشنی، امیرحسین رسولی، علی عبدالهی، الیاس براتی، حمیدرضا ره انجام(مقاومت البرز)؛ حسین خزایی(پارسیان)
تیم بحران زده مقاومت هفته گذشته در دو دقیقه پایانی رستگار شد و از باخت سه بر صفر تساوی ساخت. همین اتفاق روحیه و اعتماد به نفس را به تیم جوان سربازها بازگرداند. در سوی مقابل تیم اماده پارسیان قرار داشت که به نظر نمی رسید به راحتی به مقاومت امتیاز دهد. اما مقاومتی ها در این دیدار تیم دیگری بودند و توانستند در همان نیمه اول سه نل بزنند و بازی را به سود خود جریان دهند. در نیمه دوم هم تلاش انتحاری پارسیان نتیجه نداد تا تابلو امتیازات در پایان نبرد برتری ٧-١ را برای شاگردان کیانفر نشان دهد. نتیجه ای که خوشبین ترین هوادار کرجی هم پیش بینی اش نمی کرد.
 گیتی پسند اصفهان ۶    اتلیه طهران قم یک
گلزنان: سعید احمدعباسی ، علی اصغر حسن زاده، مهرداد جابری، محمد زارعی۲، ابوالقاسم عروجی(گیتی)؛ محمدطاها نعمتیان(آتلیه)
در اصفهان مدافع عنوان قهرمانی برای جبران نتیجه هفته گذشته میزبان اتلیه طهران قم بود اتلیه ای که هنوز در شوک سه گل لحظه اخری هفته گذشته بود. شاگردان غیاثی در ابتدای بازی توانستند از حریف پرمهره شان پیش بیفتند اما خیلی زود این برتری را از دست دادند و در حضور مسئولان کمیته فوتسال، شاگردان افضل توانستند نتیجه را تغییر داده و با زدن مجموعا شش گل با برتری کار را به پایان برسانند و به رقابتشان با صدرنشین ادامه دهند.
شهروند ساری ۳    مقاومت قرچک 3
گلزنان: طاها مرتضوی(۲)، محمد طاهری(شهروند)؛ مصطفی نعمت وند، حمیدرضا پور جاوید، محمد نجف زنگی(مقاومت قرچک)
رقابت پرشورها در ساری بین شهروند و مقاومت قرچک برگزار می شد و نماینده ساری در خانه امیدوار به کسب هر سه امتیاز و ادامه صعود در جدول بود. انها برای رسیدن به این سه امتیاز سه گل هم زدند اما در حالی که حس می کردند برنده بازی هستند سه بار دروازه خود را باز شده دیدند تا کار در نیمه دوم به تساوی سه بر سه برسد. در این دیدار شاگردان زرخانلی همچون هفته گذشته بازگشت خوبی داشتند و توانستند از مصاف قلعه عقابها جان سالم به در ببرند. اتفاقی که شاید در این فصل برای تیمهای مدعی هم نیفتد.
هیات فوتبال قم ۱   فرش آرا مشهد 2
گلزنان: شهاب بشری(قم) ؛ سروش احمدنیا ، علی اسعدی(فرش آرا مشهد)
جدال هیات فوتبالی های قم در سالن حیدریان با فرش آرا مشهد با استقبال کم تماشاگران و ده دقیقه تاخیر به دلیل نبود آمبولانس در نهایت آغاز شد و نیمه نخست با اداره بازی و در دست داشتن جریان آن توسط فرشی ها پی گرفته شد و شاگردان خبیری از خیل عظیم موقعیت هایشان گلی را برای خود روی تابلوی مسابقه ثبت نکردند و قمی ها نیز از اندک موقعیت های خود راه به جایی نبردند تا نیمه نخست با تساوی بدون گل به اتمام برسد.
آغاز نیمه دوم نیز همانند نیمه نخست بود با این تفاوت که قمی ها کمی پیش آمده بودند و بازی در بین دو تیم به صورت تساوی تقسیم شده بود و هیچ کدام از دو تیم از موقعیت های خود استفاده نکردند تا اینکه فرش آرایی ها روی اشتباه و غفلت قمی ها توپ دفع شده را به گل نخست تبدیل کردند و در ادامه قمی ها رو به بازی پاور پلی آوردند که توانستند پس از چند دقیقه به گل تساوی برسند ولی پس از به تساوی کشیده شدن بازی قمی ها در یک غافلگیری دروازه خود را بازشده دیدند تا بازی دو بر یک به سود فرش آرا شود.در چهار دقیقه انتهایی نیز پاورپلی قمی‌ها بی فایده ماند تا سه امتیاز این دیدار به حساب فرش آرا واریز شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها