دستگیری قاتل فراري در پوشش لباس زنانه در ميناب



صبح ساحل، حوادث _   مأموران انتظامي شهرستان ميناب موفق شدند قاتل فراري را کمتر از 10 ساعت پس از ارتکاب جرم شناسايي و دستگير  نمايند.

 به گزارش پايگاه خبري پليس، فرمانده انتظامي شهرستان ميناب در تشريح خبر فوق گفت: مأموران انتظامي پاسگاه کريان شهرستان در پي وقوع يک فقره درگيري منجر به قتل در حوزه استحفاظي و متواري شدن قاتل، موضوع را به صورت ويژه در دستور کار قرار دادند.

سرهنگ ابولقاسم عرب زاده افزود: مأموران شهرستان با انجام تحقيقات محسوس وغير محسوس،  قاتل را اهل روستاي کريان که در شب حادثه در يکي از روستاي تابعه شهرستان با چاقو با مقتول درگير شده بود را شناسايي کردند.

 وي خاطر نشان کرد: قاتل که در شب حادثه با استفاده از پوشش زنانه و پوشيدن چادر از صحنه قتل موفق به فرار شده و قصد خروج از حوزه استحفاظي شهرستان داشت در کمتر از 10 ساعت پس از وقوع قتل در يک اقدام ضربتي و غافلگيرانه دستگير و پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قاونوني به مراجع قضايي شهرستان معرفي و تحويل شد. فرمانده انتظامي شهرستان ميناب ضمن تأکيد بر تعامل و همکاري مردم با پليس، تصريح کرد: شهروندان و عموم مردم شهرستان مي بايست پليس راه از خود بدانند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها