13

مهر

1403


ورزشی

27 شهریور 1396 09:06 0 کامنت

صبح ساحل- ورزشی/ محمودرییسی/ عکس: محمد کرمی/تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس مقابل تیم  گلساپوش یزد شکست خورد.
تیم فوتبال ساحلی  شهرداری بندرعباس  مقابل تیم مقاومت گلساپوش یزد در یک مسابقه نزدیک با نتیجه یک بر صفر شکست را پذیرفت.
این بازی  در چارچوب هفته هیجدهم مسابقات فوتبال ساحلی لیگ برتر قهرمانی باشگاههای کشور در زمین ساحلی مجموعه ورزشی شهدای سلمان محمودآباد یزد برگزار شد.
در این دیدار تیم فوتبال ساحلی مقاومت گلساپوش یزد تنها با یک گل که توسط ملی پوش و کاپیتان خود محمدعلی مختاری به ثمر رسید به برتری  دست یافت.
تیم گلساپوش یزد در هفته نوزدهم این رقابت ها در روز جمعه 31 شهریورماه  در آبادان میهمان تیم شهید جهان نژادیان این شهرستان خواهد بود و شهرداری زط بندرعباس در خانه با پیام کویر اردکان بازی خواهد کرد.
دیدار تیم های گلساپوش یزد و شهرداری بندرعباس را حامد عبدی، محمد حسین مردانی و هادی حسینی قضاوت کردند و ناظر داوری نیز شاهرخ میردار نجفی بود. در سایر دیدارهای این هفته تیم فوتبال ساحلی پیام کویر اردکان با نتیجه 4 بر 3 تیم ملوان بندرگز استان گلستان را شکست داد.این مسابقه  در زمین ساحلی ورزشگاه آزادی اردکان برگزار شد.در این مسابقه که با حضور جمعی از تماشاگران اردکانی برگزار شد، 2 تیم در سه وقت قانونی مسابقه به نتیجه مساوی 3 بر 3 دست یافتند .
در وقت اضافه این دیدار، بازیکنان تیم فوتبال ساحلی پیام کویر اردکان با به ثمر رساندن یک گل و در مجموع با نتیجه 4 بر 3 میهمان شمالی خود را با شکست بدرقه کردند.
گل های تیم ساحلی پیام کویر اردکان توسط علی موسوی زاده 2 گل، سیدمحمود موسوی یک گل و امیر خدادیان یک گل به ثمر رسید.
این مسابقه را مجید کابلی، علیرضا زارعی و بهمن آزادگان قضاوت کردند و ناظر داوری هم محمد پناهی بود.تیم فوتبال ساحلی شهرداری تبریز، در هفته هجدهم لیگ برتر، مقابل تیم شهید جهان نژادیان قرارگرفت.تیم فوتبال ساحلی شهرداری تبریز که چند هفته ای است  نتایج خوبی کسب کرده و  هفته گذشته هم با نتیجه چهار بر سه مقابل همنام بندرعباسی‌اش به برتری رسید در این بازی هم‌ به دنبال کسب سه امتیاز بود که موفق به این کار شد و حریف آبادانی خودش را هفت بر یک شکست داد.
ناصر دل افکار، مهدی قربانفکر، محمد حاجیلو و حسین لشگری، داوران این دیدارکردند. تیم فوتبال ساحلی ایفا سرام اردکان با نتیجه 4 بر 3 تیم شاهین خزر رودسر گیلان را شکست داد.این دیدار در زمین ساحلی ورزشگاه آزادی اردکان برگزار شد. در این مسابقه بازیکنان دو تیم در وقت های قانونی به نتیجه مساوی 2 بر 2 رضایت دادند و در ضربات پنالتی تیم ایفاسرام اردکان 2 بر یک بر حریف پیروز شد و در مجموع با نتیجه 4 بر 3 از سد تیم میهان خود گذشت.این مسابقه را حسین رکنی، بهمن آزادگان، مجید کابلی و علیرضا زارعی قضاوت کردند و ناظر داوری محمد پناهی بود.
در حساس ترین بازی هفته هجدم لیگ برتر فوتبال ساحلی، تیم‌های اول و دوم جدول رده‌بندی به مصاف هم رفتند که شهریار ساری با شکست پارس جنوبی به قهرمانی امیدوار ماند. شهریا ساری تیم دوم جدول، میزبان پارس جنوبی تیم اول این مسابقات بود و توانست در ضربات پنالتی تیم جنوبی را شکست بدهد و به صدر جدول نزدیک شود.
با وجود این پیروزی، پارس جنوبی کماکان صدرنشین و شهریار ساری در تعقیب این تیم است.مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور در فصل جاری با حضور تیم های شاهین خزر رودسر، شهرداری تبریز، پارس جنوبی بوشهر، یاران نجف آباد اصفهان، شهریار ساری، شهیدجهان نژادیان آبادان، ایفاسرام اردکان، شهرداری بندرعباس، پیام کویر اردکان و ملوان بندرگز پیگیری می شود.

دیدگاه ها (0)
img