13

مهر

1403


ورزشی

16 دی 1397 09:40 0 کامنت

صبح ساحل ، ورزشی - عکس // حسین نارنجی نسب طی مراسمی بازیکنان و کادرفنی تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس به دلیل عملکرد موفق در لیگ برتر کشور مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفتند.

 مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: زحمات بازیکنان تیم ساحلی بسیار بیشتر از همه تیم‌های دیگر بوده که تمامی کادر بومی بوده و چهارمی ایران نشان‌دهنده عملکرد مناسب تیم شهرداری بندرعباس بوده است.

محمدمهدی جهانبخش با بیان این که سهم تیم شهرداری در تیم ملی چه در بازیکن و چه کادرفنی باید بیشتر شود، تصریح کرد: حضور امینی زاده(رئیس هیات فوتبال استان هرمزگان) در کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال خود می‌تواند سبب رشد فوتبال ساحلی هرمزگان شود.

وی با اشاره به این که در بودجه فصل آینده شهرداری منطقه یک و سه بندرعباس بودجه مناسبی برای توسعه زمین‌های ساحلی دیده‌شده است، اظهار کرد: امیدواریم بخشی از مطالبات تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس طی هفته‌های جاری پرداخت شود.

جهانبخش اضافه کرد: امیدوارم هر چه زودتر تمرینات تیم فوتبال ساحلی برای فصل آینده آغاز شود تا در فصل آینده بتوانیم نتایج مناسب‌تری کسب کنیم.وی ادامه داد: حضور احسان درا در تیم ملی فوتبال ساحلی و موفقیت‌های بین‌المللی‌اش سبب ایجاد انگیزه در سایر نفرات و استعدادهای هرمزگانی شده است.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس با اشاره به این که رسانه‌ها در موفقیت تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس نقش بسزایی داشتند که به‌طور حتم هیچ موفقیتی بدون همراهی آن‌ها میسر نمی‌شد، خاطرنشان کرد: امیدوارم نگاه حرفه‌ای در ورزش هرمزگان بیش‌ازپیش جا بیفتد و سبب رشد و تعالی در این بخش باشیم تا استعدادهای ورزشی هرمزگان در مسیر شکوفایی بیشتر قرار بگیرند.

وی با بیان این که شاهد بودم با وجود تمامی مشکلات، هیچ‌کدام از بازیکنان و کادرفنی کم‌فروشی نکرده و باید نگاه ویژه‌تری به چنین تیمی شود که تمامی ارکان آن بومی است، اظهار کرد: چرا باید تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس از نگاه مسئولان دور باشد و توجه خود را به سمت آن جلب نکنند و نگاه به تیم ساحلی کمرنگ‌تر و موفقیت‌های ساحلی شهرداری بندرعباس در گمنامی به سر ببرد.

جهانبخش در پایان گفت: بودجه تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس در فصل آینده افزایش خواهد یافت تا باقدرت بیشتری در میادین حاضرشده و شاهد رو سکو رفتن تیم شهرداری باشیم.

در ادامه سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس گفت: هدف از برگزاری این مراسم تشکر از کادرفنی و بازیکنان است تا بتوانیم با همدلی و موفقیت فصل آتی نتیجه بهتری رقم بزنیم.

حمید رضایی پور  اضافه کرد: جهانبخش به‌عنوان مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس همواره با وجود تمامی مشکلات حامی تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس بوده و هست.

وی ادامه داد: آقای گل لیگ برتر ساحلی امسال از تیم شهرداری بندرعباس بود که نشان‌دهنده عملکرد مناسب مان در فصل جاری لیگ برتر بود و حضور احسان درا در تیم ملی دلیل دیگری بر این ادعای بنده است.

رضایی پور خاطرنشان کرد: امیدوارم مسئولان در فصل آینده همپای بازیکنان باشند تا بتوانیم به موفقیت بهتری دست پیدا کرده و رتبه خود را ارتقا بخشیم.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس در پایان گفت: اگر قدری عملکرد داوران در فصل گذشته مناسب‌تر بود و قدری سوت‌ها عادلانه‌تر، تیم شهرداری بندرعباس به‌طور حتم بر روی سکو قرار می‌گرفت.

همچنین مدیر پشتیبانی تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس گفت: تیم‌ شهرداری بندرعباس در فصلی که گذشت با مشکلاتی دست‌وپنجه نرم می‌کرد و ای‌کاش مسئولان استانی کمی به فکر تیم‌ فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس بودند که این روزها به‌عنوان تنها تیم‌های صد در صد بومی نیاز به اندکی توجه دارند.

آرین رفیعی بندری با اشاره به این که هرمزگان از ظرفیت بالایی برای تبدیل‌شدن به قطب ورزش‌های ساحلی برخوردار است، اظهار کرد: ای‌کاش مسئولین قدری که به فکر سایر تیم‌های ورزشی بودند به ظرفیت عظیم تیم ساحلی شهرداری بندرعباس هم نگاهی می‌انداختند.

وی اضافه کرد: اگر حمایت‌های لازم از تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس صورت بگیرد به‌طور حتم در فصل آینده شاهد به روی سکو رفتن خواهیم بود تا نماینده شایسته‌ای برای هرمزگان باشد.

رفیعی بندری بیان کرد: تیم شهرداری بندرعباس پتانسیل این را دارد که با حمایت شهردار و دیگر اعضای شورای شهر و مسئولان به مقام قهرمانی لیگ برتر  فوتبال‌ساحلی کشور دست پیدا کند.

 مدیرپشیبانی تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: به بازیکنان و کادرفنی تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس افتخار می‌کنم که با غیرت و تعصب مثال‌زدنی نتایج بسیار درخشانی را در فصل گذشته کسب کرده‌اند، امیدوارم این حمایت‌ها از تیم بیشتر شود تا بار دیگر شاهد برگشت شور و شوق به فوتبال بندرعباس باشیم.

وی در پایان با گلایه از عدم توجه‌ها به تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس گفت: ای‌کاش اندک توجهی به نمایندگان هرمزگان در رشته‌های فوتبال و فوتسال می‌شد قدری به تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس می‌شد تا این تیم نتایج درخشانی کسب می‌کرد و سبب اهتزاز نام هرمزگان می‌شد.

این مراسم به همت مدیر پشتیبانی و سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس گرفته شد و در پایان اعضای کادرفنی و بازیکنان با اهدای لوح تقدیر مورد تجلیل قرار گرفتند.

دیدگاه ها (0)
img