12

مهر

1403


ورزشی

17 آبان 1391 09:44 0 کامنت

صبح ساحل، ورزشی _ مدیرعامل باشگاه آلومینیوم گفت: میثاقیان باید بماند و تیم را سامان دهد. حسین جباری زاده در مورد شرایط آلومینیوم هرمزگان و تصمیماتی که برای خروج از بحران دارند، اظهار داشت: با توجه به شکست هایی که داشتیم شرایطمان کمی سخت شده است، به خصوص که این شکست ها در دقایق پایانی رخ می دهد.وی افزود: شدیدا به فکر تقویت تیم هستیم وباید چند بازیکن قوی تر و یا بازیکنانی که شرایط حرفه ای تری را تجربه کرده اند، جذب کنیم و به راهکارهای دیگر هنوز فکر نکرده ایم.مدیرعامل باشگاه آلومینیوم هرمزگان در پاسخ به این سؤال که همچنان قصد حمایت از اکبر میثاقیان را دارد یا خیر گفت: ما به این سرعت نباید تصمیم بگیریم و از او حمایت می کنیم.

میثاقیان باید بماند و تیم را سامان دهد.وی در خصوص این که گفته می شود صحبت هایی با حمید استیلی شده است، گفت: من با هیچ مربی‌ای مذاکره نکرده ام.

جباری در مورد اینکه هیئت مدیره باشگاه چه نظری در مورد شرایط تیم دارند، اظهار داشت: هیئت مدیره فقط به من اعلام کرده که به تیم تذکر بدهم. من هم دوشنبه که تمرینات تیم شروع می شود قبل از تمرین با بازیکنان جلسه دارم و سپس با مربیان صحبت می کنم.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم در مورد اینکه مشکلات مالی حل شده یا خیر گفت: کدام باشگاه را سراغ دارید که 20 درصد قرارداد را همراه با دو حقوق پرداخت کرده باشد؟ همه باشگاه ها با مشکلات مالی روبرو هستند. ما فقط یک حقوق عقب هستیم.وی در پاسخ به این سؤال که آیا بازیکنان را جریمه می کنند، تصریح کرد: بازیکنان تلاش خود را کرده اند و دلیلی برای جریمه شدن نمی بینیم. از بدشانسی، امتیازها را از دست دادیم. ما به بهبود شرایط امیدوار هستیم.جباری زاده در مورد اینکه در استان، هیچ ارگانی از این باشگاه حمایت نمی کند، گفت: فقط استانداری تاکنون به ما 100 میلیون تومان کمک کرده است و باقی هزینه را خود شرکت آلومینیوم تامین کرده است.

دیدگاه ها (0)
img