اعطای تسهیلات به عشایر هرمزگان



صبح ساحل-اقتصادی:مدیر امور عشایر سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان از اختصاص یک میلیارد تومان اعتبار برای اعطای تسهیلات به عشایر هرمزگان در سال جاری خبر داد.
به گزارش ایسنا،  منوچهر سالاری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یک میلیارد تومان اعتبار امسال برای اعطای تسهیلات به عشایر هرمزگان اختصاص یافته است، اظهار کرد: این تسهیلات در زمینه‌های پرواربندی دام سبک و سنگین، تهیه غذای دام، خرید جو و کنسانتره پرداخت می‌شود.
وی با بیان اینکه این تسهیلات تا سقف ۱۰ میلیون تومان با سود چهار درصد و بازپرداخت پنج‌ساله به متقاضیان پرداخت می‌شود، افزود: متقاضیان می‌توانند تا آخر مهر به واحد مدیریت امور عشایری سازمان جهاد کشاورزی استان مراجعه کنند.
مدیر امور عشایر سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان خاطرنشان کرد: متقاضیان تسهیلات پس از تائید مدارک و ثبت آن در سامانه به بانک کشاورزی استان معرفی می‌شوند.
به گزارش ایسنا، هرمزگان سه هزار و ۴۶۷ خانوار عشایری برون کوچ و درون کوچ دارد که سالانه هزار و ۵۰۰ تن گوشت قرمز، چهار هزار و ۳۲۰ تن شیر، ۱۲ هزار و ۵۰۰ تن محصولات باغی، ۸ هزار تن محصولات زراعی و یک هزار و ۵۰۰ مترمربع صنایع‌دستی تولید می‌کنند.


برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها