رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس دربندرعباس:

سفرهای استانی نمایندگان مجلس مبنای تصمیم گیری‌ها خواهد بود



  صبح ساحل ، اجتماعی - رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای این کمیسیون در سفرهای استانی طی بازدید از مدرسه ها و مرکزهای آموزش عالی و فنی حرفه ای، نقاط قوت و ضعف هر استان را بررسی کرده و این مشاهده های میدانی مبنای تصمیم گیری های کمیسیون خواهد بود.

محمد مهدی زاهدی روز سه شنبه در حاشیه سفر اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به بندرعباس در گفت و گو با ایرنا افزود: اعضای کمیسیون در جریان سفر دو روزه به هرمزگان در قالب سه گروه جداگانه، به غرب، شرق و مرکز استان اعزام شده و وضعیت آموزشی این مناطق را مورد بررسی دقیق قرار می دهند.

وی ادامه داد: نتایج این بازدیدها در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با حضور وزرای مربوطه و معاونان آنها بررسی خواهد شد و با توجه به مسائل هر استان، برای مشکلات چاره اندیشی می شود.رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد: سفر اعضای کمیسیون آموزش مجلس به جبران کاستی های آموزشی هرمزگان کمک کند.زاهدی یادآور شد: بخش آموزش کشور مشکلاتی دارد که نمی توان یک دولت خاص را مسئول آن دانست و در حقیقت وزارتخانه های این حوزه با مشکلات انباشته روبرو هستند. 

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس کمبود تجهیزات در دانشگاه ها، هنرستان ها و مراکز آموزش فنی و حرفه ای و 120هزار کلاس درس غیراستاندارد و در معرض خطر را بخشی از چالش های جدی معرفی کرد.وی درعین حال خاطرنشان کرد: تمام دولت های پس از انقلاب برای تحول و توسعه این بخش تلاش کرده اند.

زاهدی اضافه کرد: مدرسه سازی های پس از انقلاب یک حرکت بی سابقه است و مراکز علمی کشور در این مدت 25برابر شده اند.رئیس و اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در سفر به هرمزگان و  بازدید از مراکز  آموزش عالی و مدارس هرمزگان مسائل و مشکلات آموزشی استان را  بررسی کردند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها