12

مهر

1403


ورزشی

23 دی 1396 08:36 0 کامنت

 صبح ساحل ، ورزشی -  تیم فوتبال شهرداری بندرعباس به روند پیروزی های خود در لیگ دسته دوم باشگاه های کشور ادامه داد.

در هفته هفدهم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور نارنجی پوشان شهرداری بندعباس در ورزشگاه خلیج فارس با نتیجه 2 بر یک تیم قعر جدولی شهرداری ارومیه را شکست دادند . بازی رفت دو تیم با تساوی 1-1 به پایان رسیده بود و شاگردان نيكبخت در تيم شهردارى بندرعباس در بازى برگشت به دنبال اين بودند كه سه امتياز ديگر به جمع امتيازات خود اضافه كند. شهردارى بندرعباس با يک تركيب متفاوت پا به اين مسابقه گذاشته بود. نارنجى پوشان كه حريف قعر جدولى خودشان را دست كم گرفته بودند با بى‌دقتى موقيت هاى نيمه نخست را از دست دادتا تيم سفيد پوشان شهردارى اروميه با گرفتن یک مساوى  به رختكن بروند. در نيمه دوم  شهردارى بندرعباس بازى را هجومى شروع كرد اما روى يک غافلگيرى در دقيقه ٥٨ دروازه اش باز شد . بعد از اين گل نارنجى پوشان به خودشان آمدند و بعد از اين كه چند موقعيت را از دست دادند در دقيقه ٧٣ على اسلامى گل مساوى را به ثمر رساند.

بازيكنان هرمزگانى كه نمى خواستند نتيجه بازى رفت تكرار شود فشار حملات خود را بيشتر كردند و موفق شدند در دقيقه ٨٥ توسط هادى دهقانى به گل دوم دست پيدا كند. در وقت هاى باقى مانده نيز شهردارى به خوبى بازى را مديريت كرد تا سه امتياز  اين بازى را از آن خودش كند. شهردارى با اين پيروزى ٣٥ امتيازى شد ودر صدر جدول رده بندى گروه دوم باقى ماند. در سایر دیدارهای این گروه تیم استقلال اهواز در دیداری 6 امتیازی میزبان پرسپولیس مشهد بود که در پایان موفق شد با 2 گل از سد این تیم بگذرد و 2پله در جدول صعود کند.

استقلال اهواز در حالی که لیگ را طوفانی آغاز کرده بود در میانه راه به مشکلات شدیدی برخورد کرد و کسر امتیاز از این تیم مزید بر علت شد که شاید شانسی دیگر برای صعود آبی اهوازی قائل نشویم اما این تیم نشان داده با کسب نتایج منطقی در حال نزدیک شدن به جمع مدعیان است و اگر مشکل خاص دیگری برای آن ها پیش نیاید هیچ بعید نیست استقلال نیز یکی از تیم های صعود کننده این گروه باشد که در نوع خود بسیار جالب و منحصر به فرد خواهد بود. کار این تیم وقتی سخت تر می شد که استقلال اهواز و پرسپولیس مشهد به نوعی در جدول همسایه هم بودند و حتی سایه سقوط را پشت سر خود می دیدند اما استقلال اهواز در نیمه دوم بسیار بهتر از حریف ظاهر شد و با 2 گل که یکی از آن ها را احمد بوعذار در دقیقه 56و یک گل به خودی که در دقیقه76به ثمر رسید 3امتیاز ارزشمند را مال خود کرد تا همچنان شانس های خود را زنده نگه دارد.

در یکی از مهم ترین بازی های هفته هفدهم سردار بوکان در ورزشگاه خاتم الانبیا این شهر میزبان صنایع طلایی بود که در پایان نیز موفق شد با یک گل این تیم را شکست دهد و جایگاه خود را در رده چهارم جدول حفظ کند.تک گل  این بازی دقیقه 63 توسط حبیب افرا به ثمر رسید.

 دو تیم بالانشین جدول یعنی نفت و گاز  و کاسپین قزوین در گچساران به مصاف هم رفتند .این دیدار در استادیوم شهدای نفت گچساران برگزار شد و نفتی ها توانستند نماینده قزوین را با یک گل شکست دهند و رکورد شکست ناپذیری خود را به سیزده هفته ارتقا دهند .مرتضی حیدری هافبک نفتی ها با نفوذ از سمت چپ توپ را به زیبایی به روی دروازه سانتر کرد که ضربه سر  سجاد عباسی با واکنش ناقص دروازه‌بان کاسپین مواجه شد و ریباند را سعید کاظمی بازیکن آماده این روزهای نفت و گاز وارد دروازه نماینده قزوین کرد.نفت و گاز با کسب این برد ۳۲ امتیازی شد و همچنان در تعقیب شهرداری بندرعباسی است که چندین هفته است در صدر جدول قرار دارد .شاگردان سعید دقیقی نیز در تیم  کاسپین با قبول این شکست ۲۵ امتیازی باقی ماندند و رتبه سوم را از دست ندادند .استقلال سیلک کاشان هم در خانه با یک گل مغلوب استقلال جنوب تهران شد.‌ 

بازیکن شهرداری در صدر جدول گلزنان

 یزدان عباسیان بازیکن تیم شهرداری بندرعباس برخلاف این که در این هفته گلزنی نکرد اما همچنان با اختلاف 5 گل صدرنشین گلزنان لیگ دسته دوم است. جدول رده بندی کامل گلزنان لیگ دسته دوم بدین شرح می باشد. 

۱۴گل: یزدان عباسیان (شهرداری بندرعباس)

10 گل:علی وزیری پناه(شهرداری بم)

9 گل: سید علی یحیی زاده (شهرداری فومن)

 علیرضا اسلامی (شهرداری بندرعباس)

8گل: نصرا... درفشی (خوشه طلایی ساوه - نفت امیدیه)

جعفر برزگر (کاسپین قزوین) ابراهیم کوه افکن (پاس همدان)

 7 گل:محمد سرافراز (اروند خرمشهر)

6 گل:میلاد صارمی (شاهین شهرداری بوشهر)

امیرحسین سلامت (شهرداری بندرعباس)

سعید دقیقی (کاسپین قزوین)مرتضی حیدری

( نفت و گاز گچساران ) میلاد پورصف شکن (داماش گیلان)

حمید موذنی (پالایش نفت آبادان)سجاد سیاه کمری (بعثت کرمانشاه)5 گل:ایوب سبحانی پور (نفت امیدیه)محسن رحیمی (شهرداری فومن ) مصطفی بیات (خیبر خرم آباد) مجید خدابنده لو (شاهین شهرداری بوشهر) میثم فرزانه (نیروی زمینی تهران)سعید بحر کاظمی (نفت و گاز گچساران)  

4 گل:محمد ثانوی - میلاد جهان منش (مقاومت تهران)جواد غلامی-مجید هوتن (شهدای بابلسر)بهنام بیرانوند (استقلال جنوب)پیمان پورصادقی (شهرداری بندرعباس)علی آل کثیر (فولاد نوین اهواز)بهمن طهماسبی ( سردار بوکان)مکی شریفی (استقلال اهواز)

دیدگاه ها (0)
img