بعد از گذشت ۸ سال

بانوی هرمزگانی لیگ برتر فوتسال ایران را قضاوت خواهد کرد



صبح ساحل ، ورزشی -  پس از گذشت ۸ سال یک داور از  هرمزگان رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان ایران را قضاوت خواهد کرد تا افتخار دیگری برای جامعه داوری هرمزگان رقم بخورد. 

محمود رئیسی مسوول کمیته داوران هیات فوتبال هرمزگان با بیان این خبر گفت: پس از این که داوران فوتبال  و فوتسال هرمزگان در چند ماه  گذشته موفق به افتخاراتی شدند این بار با گذشت حدود ۸ سال یک افتخار دیگر در کارنامه کمیته داوران فوتبال هرمزگان به ثبت رسید. 

وی بیان داشت :  زمانی که فوتسال بانوان هرمزگان در لیگ برتر برای خودش برو بیای داشت دو داور هرمزگانی هم این مسابقات راقضاوت  می‌کردند اما چند سالی بود که این اتفاق نیفتاده بود . 

وی اظهار داشت: در حال حاضر هرمزگان در رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان ایران  تیمی ندارد اما با رایزنی های انجام شده یک داور هرمزگانی این مسابقات را قضاوت خواهد کرد. 

مسوول کمیته داوران فوتبال هرمزگان بیان کرد:  زهرا مرادی داور جوان هرمزگانی که اخیرا در کلاس های داوری فیفا هم شرکت کرده بود با قضاوت بازی تیم‌های مس رفسنجان و  پالایش نفت‌آبادان از هفته پانزدهم بار دیگر نام هرمزگان را در فوتسال لیگ برتر بانوان کشور  زنده خواهد کرد. این بازی چهارشنبه بیست و هفتم دی ماه در سالن دانشگاه پیام نور رفسنجان برگزار خواهد شد و داور هرمزگانی به همراه داوران تهرانی و قزوینی آن را قضاوت خواهند کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها