12

مهر

1403


ورزشی

28 دی 1396 07:36 0 کامنت

صبح ساحل ، ورزشی -  محمودرئیسی در پایان مجمع هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان هرمزگان  احمد ربانی مقدم به عنوان رئیس و منصور دانشور رئیس چهار ساله  با ریاست هیات خداحافظی کرد.

مجمع انتخابات ریاست هیات کونگ فو و هنرهای رزمی هرمزگان با حضورعزت ا... ابراهیمی دبیر فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی ، دانشور مدیر کل ورزش و جوانان هرمزگان و اعضای مجمع در محل سالن جلسات اداره‌کل ورزش و جوانان برگزارشد. 

برای نشستن بر کرسی ریاست هیات کونگ فو وهنرهای رزمی استان هرمزگان منصور دانشور، احمد ربانی مقدم، بیژن شبانکاره و امیر پرویز کلاهی کاندیدها بودند که امیر پرویز کلاهی در مجمع حضور پیدا نکرد. 

پس از این که سه کاندید حاضر در مجمع برنامه های خود را ارائه نمودند رای‌گیری از ۱۸ عضو مجمع به عمل آمدو سه کاندید ریاست به ترتیب منصور دانشور ۷ ، احمد ربانی مقدم ۶  و بیژن شبانکاره ۵ رای کسب کردند  که بدین ترتیب انتخابات به دور دوم کشیده شد و  این بار با حضور دو کاندید یعنی منصور دانشور و احمد ربانی مقدم(احمدرودباری)  رای‌گیری به صورت مخفی انجام  گرفت و در این دور احمد ربانی مقدم با ۱۱ رای به عنوان  رئیس چهار ساله  هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان هرمزگان  انتخاب شد.  

در پایان مجمع ابراهیمی دبیر فدراسیون از زحمات و تلاش‌های منصور دانشور تشکر کرد و گفت: در دوره چهارساله ریاست ایشان اگر عملکردشان صددرصد خوب نبوده باشه اما به نسبت برخی از استان ها و با امکاناتی که داشتند بهترین کارها صورت گرفته است به همین دلیل از وجود ایشان در مجموع فدراسیون کونگ فو بهره خواهیم برد. وی از ربانی مقدم رئیس جدید هیات هم خواست تا از وجود شبانکاره دیگر کاندید ریاست که دلشان برای این ورزش می سوزد در مجموعه هیات استفاده کند و به قول‌ها و برنامه های که  در مجمع  داده اند واقعا عمل نمایند تا شاهد پیشرفت بیشتر این رشته ورزشی باشیم زیرا با شناختی که بنده از کونگ فو استان دارم این استان می تواند عملکرد بهتری در سطح کشور داشته باشد.

دیدگاه ها (0)
img