12

مهر

1403


سیاسی

27 تیر 1398 19:22 0 کامنت

آیت‌الله نعیم‌آبادی گفت: 29 سال پیش از رهبر انقلاب خواستم در جایی خدمت کنم که عالم دینی کمی وجود دارد. 29 سال پیش در بندرعباس عالم دینی کم بود اما الآن علمای زیادی وجود دارند. از رهبر انقلاب برای 29 سال خدمت در جایی که نیاز به خدمت بود تشکر می‌کنم و لحظه‌ای تأسف نمی‌خورم چون عمرم در اینجا تلف نشده است.

وی به سخنان همتی اشاره کرد و گفت: استاندار ابعاد مادی خدمات نظام به هرمزگان را بیان کردند درحالی‌که این نظام خدمات دیگری نیز به هرمزگان داده است. 29 سال پیش بسیاری از مردم بشاگرد در کپر زندگی می‌کردند اما الآن وضعیت به گونه دیگری است. همچنین در آن دوران مردم هرمزگان فاقد حوزه علمیه بودند. باید مراکز دینی را پاس بداریم زیرا اگر فرهنگ جامعه بالا برود همه‌چیز اصلاح خواهد شد و مراکز دینی راهی برای اصلاح فرهنگ جامعه است.

نماینده سابق ولی‌فقیه در هرمزگان بیان داشت: بیانیه رهبری جان‌مایه انقلاب است و اگر این بیانیه تبدیل به فرهنگ جمعی شود در این کشور مشکلی نخواهیم داشت.

وی در پایان انتخاب حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی زاده را تبریک گفته و ابراز داشت: در اینجا از مردم استان هرمزگان خداحافظی و تشکر می‌کنم. برنامه بدرقه ندارم و این آخرین خطبه من خواهد بود اما آخرین سخنرانی نیست. آنچه نیز از استان هرمزگان با خود خواهم برد چند قاب عکس یادگاری، تعدادی از کتاب‌های همسرم و قالیچه‌ای است که در بیرجند هدیه گرفته‌ام. جانم به کتاب‌هایم وابسته است و آن‌ها را با خود خواهم برد.

 

دیدگاه ها (0)
img