13

مهر

1403


سیاسی

08 بهمن 1396 07:35 0 کامنت

صبح ساحل ، سیاسی - امام جمعه شهرستان میناب در خصوص اتفاقات اخیر در بندرکرگان، گفت: اینگونه موارد باید با هماهنگی با مسئولان سیاسی امنیتی شهر انجام شود ولی در این قضیه فرماندار به عنوان رئیس شورای تامین شهرستان از انجام این عملیات بی خبر بوده و متاسفانه جوانی که در این تیراندازی جان خود را از دست داده هیچ دخالتی در ماجرا نداشته است.

به گزارش ایسنا،  حجت الاسلام میرزامحمدحسین معتمدی فر در جمع نمازگزاران مینابی، تصریح کرد: موضوعی که اشاره می‌کنم نه برای اینکه اقدامی صورت گیرد بلکه برای این است که صدای ما را بشنوند و کاری برای ما کنند.

امام جمعه میناب افزود: بنده در موضوع اخیر درکرگان نمی‌خواهم قضاوت کنم و آن را به اهل آن می سپارم و مطمئنا دستگاه های ذیربط موضوع را به دقت پیگیری می کنند و حق را به حق دار خواهند داد.

حجت الاسلام معتمدی فر، تصریح کرد: درد و دل من برای نظام مظلوم جمهوری اسلامی است که برای ندانم کاری بعضی افراد باید به زیر تیغ برود و شبکه های خارجی اینگونه برای جمهوری اسلامی اظهار نظر می کنند.

وی اظهار کرد: با قاچاق با مشروبات و مواد مخدر و کالای قاچاقی که نوع داخلی آن موحود است هیچ کس مخالف نیست ولی حرف ما این است که در این زمینه دارد گزینشی عمل می شود.

خطیب جمعه میناب تاکید کرد: اسناد و مدارکی موجود است که نشان می دهد با ماشین‌های حمل مشروبات مبارزه نمی شود.حجت الاسلام معتمدی فر گفت: مشروبات الکلی در سواحل ما از آب بیشتر دیده می شود و با آن مبارزه کنید و هیچ کس جلو شما را نخواهد گرفت.

امام جمعه میناب افزود: بهانه نیروهای انتظامی در این خصوص مواد مخدر بود ولی کجاست مواد مخدری که از کرگان گرفتید و این صرفا بهانه است که خطایی که اتفاق افتاده را توجیح کنید.وی ضمن گلایه از این اقدام افزود: اینگونه موارد باید با هماهنگی با مسئولان سیاسی امنیتی شهر انجام شود ولی در این قضیه فرماندار به عنوان رئیس شورای تامین شهرستان از انجام این عملیات بی خبر بوده است.حجت الاسلام معتمدی فر در این زمینه عنوان کرد: آقای استاندار باید پاسخگو باشد و اگر او پاسخی نداشته باشد از وزیر و مجلس و شخص رئیس جمهور دراین خصوص پاسخ می خواهیم که در یک استان چند قانون باید حاکم باشد و هرکسی در این استان ساز خودش را می زند.

وی یادآور شد: چرا قانون جامع مناطق مرزی نوشته نمی شود و اگر نوشته شده چرا اجرایی نمی شود تا سلیقه ای اجرا نشود.خطیب جمعه میناب گفت: آمارها نشان می دهد 90 درصد از کالاهایی که به عنوان قاچاق گرفته می شود آزاد می شود و اینهمه تبعات می دهیم برای هیچ.

حجت الاسلام معتمدی فر افزود: اگر این جوانی که در این ماجرا جان خود را از دست داده دخیل در این ماجرا بود حرفی نبود ولی دل ما از این به درد آمده که هیچنقشی در این ماجرا نداشته است.

وی اظهار کرد: حالا که این جوان کشته شده می گویند قبلا اینکاره بود و این دلیل به هیچ وجه قابل قبول نیست.امام جمعه میناب گفت: از 9 دی تاکنون این سومین عملیاتی است که نیروهای انتظامی در میناب اینگونه با مردم رفتار کرده اند و چرا نمی گذارید این شهر آرام باشد و مثل اینکه بعضی ها از آرام بودن میناب ناراحت هستند.حجت الاسلام معتمدی فر اضافه کرد: ما مسلمانیم و به حرمت مسلمان بودن به مردم میناب رحم کنید و برای جوانان ما شغل تامین کنید و تنها خواسته جوانان مینابی شغل و ازدواج است و چرا شرمندگی پدران و مادران را درک نمی کنید.

وی در پایان اظهار کرد: مردم کرگان برادر ما هستند و در این مورد با مردم کرگان و خانواده آن مرحوم ابراز همدردی می کنم و امیدواریم از این به بعد از اقدامات سلیقه ای جلوگیری شود.

دیدگاه ها (0)
img