12

مهر

1403


سیاسی

02 آذر 1390 09:19 0 کامنت

 

صبح ساحل، سیاسی _  ملت بزرگ و خداجوی ایران اسلامی در سایه وحدت و همدلی و تبعیت از رهبری معظم به عنوان الگویی برای ملتهای بیدار جهان درآمده و توطئه های نخ نما شده استکبار کوچکترین خللی در عزم و اراده نظام اسلامی برای ایجاد و بسط جامعه ای نمونه  و کفر ستیز نخواهد داشت.

علی دیرباز نماینده سابق مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی که از چهره های سیاسی، اجتماعی استان محسوب می شود با بیان این مطلب در مورد برخی تهدیدات استکبار جهانی علیه ایران اسلامی به صبح ساحل گفت: آنچه مبنا تهدیدات توخالی استکبار و در راس آن آمریکا ، انگلیس و اسرائیل علیه کشور حق طلب ماست ریشه در نابسامانی های اقتصادی و سیاسی و همچنین گسست های اجتماعی در این کشورها دارد. سران یاوه گو این کشورها با در ک شرایط بغرنج داخلی خود تنها راه رهایی از افکار عمومی جهان را شانتاِِِِژِهای رسانه ای علیه ایران اسلامی می دانند غافل از اینکه بزودی نظام های سرمایه داری  به قول رهبر معظم انقلاب نفس های آخر خود را می کشد.

دیرباز تصریح کرد: البته یکی دیگر از دلایل اصلی این تهدیدات رشد فوق العاده کشور ما در زمینه های مختلف  و تبدیل شدن به الگویی برای بیداری اسلامی ممالک تحت سلطه برخی دیکتاتورهاست که اینک ایران را به عنوان نقطه حرکت و جوشش علیه ستمگران جهانی می دانند. نماینده سابق مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: بدون شک نظام مقدس جمهوری اسلامی با برگزاری انتخابات های متعدد تمثیلی بی بدیل از مردم سالاری می باشد و انتخابات مجلس نهم که به قول حضرت امام (ره) در راس امور است از جایگاه بسیار بالایی برخوردار بوده و بنده معتقدم مردم غیور و با بصیرت ایران همچون گذشته با حضوری چشمگیر و فعالانه در آزمون پیش رو نشان خواهند داد که همواره در صحنه تصمیم گیری های کشور حضوری مسئولانه خواهند داشت.

دیریاز در پاسخ به این سئوال صبح ساحل که آیا در انتخابات مجلس نامزد خواهید شد؟ نیز گفت : آنچه برای بنده همیشه مهم بوده است خدمت صادقانه و بی ریا به مردم است، من معتقدم هرمزگان ظرفیت های بسیاری برای بالندگی و توسعه دارد، من ایمان دارم که فرزندان این خطه از کشور از توانمندترین نیروهای خدوم جامعه هستند. در واقع مهم این است که حضورم و تجربه ام منشاء خیر برای مردم باشد. وی اضافه کرد: طی ماه های اخیر اقشار مختلفی از مردم استان ، معتمدین و دلسوزان به بنده لطف داشته و درخواست حضورم در انتخابات مجلس را بعنوان کاندیدا از حوزه انتخابیه بندرعباس داشته اند که در این مورد توکل به خدای متعال نموده و قطعاً بزودی با بررسی جوانب مختلف تصمیم نهایی خود را اتخاذ خواهم کرد.

 

دیدگاه ها (0)
img