12

مهر

1403


ورزشی

19 بهمن 1396 07:32 0 کامنت

 صبح ساحل ، ورزشی -  محمود رئیسی:اسامی داوران و ناظرين هفته دهم بیست ویکم ليگ برتر فوتبال استان اعلام شد.از سوی دپارتمان داوری فوتبال هرمزگان داوران هفته بیست ویکم مشخص شدند. 

بازی های این هفته فردا جمعه ٢٠ بهمن ماه از ساعت ۱۴ در شهرهای پارسیان، بندرعباس، میناب و بندرخمیر برگزار خواهد شد. 

تیم جنوب انرژي پارسيان که تا دیگر به مانند اول فصل امیدی برای قهرمانی ندارد این هفته میزبان سيبه كوخرد است. این بازی در ورزشگاه پارسيان با قضاوت داوران  اسماعيل قورچي زاده، علي آسفده، حسن ذاكری و  عارف عليپور برگزار خواهد شد .

 ناظر داوری این بازی عدنان مدنی است.تیم پارس مهر خليج فارس که یک شبه به لیگ برتر استان ورود کرد حالا اوضاع خوبی ندارد و باید برای ماندن در لیگ برتر دوبازی پیش رو را با پیروزی پشت سر بگذارد. این تیم این هفته با تیم صدرنشین جدول رده بندی  دريانوردان بندرعباس در ورزشگاه کارگران  بازی دارد.

داوران این مسابقه  محسن مكی زاده ،  محمد رنجبر،  علي عماری و جمال كمالی هستند و نظارت  کار داوران هم برعهده  عليرضا كناری است. مقاومت ميناب که هفته گذشته نتیجه عجیبی رقم زد و مقابل جبل شهرو ۷ بار دروازه اش باز شد این هفته میزبان  آلومينيوم کارگری بندرعباس در ورزشگاه شهيد امينی است. آلومینیوم از جمله تیم های است که خطر  سقوط به لیگ یک استان را احساس می کند وبرای این که در لیگ ماندگار شود باید از این بازی که داوران آن  افشين احمدی ، عيسی يلانبر، موسی دادينی و  پيمان ذاكری هستند نتیجه بگیرد. ناظر داوری این بازی  محمود دريايی است.  فولاد هرمزگان در بازی خانگی از تیم اتحاد رودان در ورزشگاه نخل بندرعباس پذیرایی خواهد کرد. داوران این دیدار يونس محمودی،  عبدالعظيم نيک پی،  عبدالرحيم مظفری و  هدايت كمالی هستند و ناظر داوری هم  محمد عابديان است. اتحاد  دژگان  با تیم جبل بر شهرودر ورزشگاه آزادی بندر خمیر بازی می کند.‌ جبل بر شهرو برای قهرمانی نیاز به دو پیروزی دارد.این تیم علاوه بر کسب امتیاز باید منتظر لغزش تیم دریانوردان بندرعباس هم باشد. 

 داوران این بازی كوروش شعبانی،  اصغر منصف، فرزاد مرادی و عزيزا... محمدی هستند.‌ عبدالمجيد معماری هم کار نظارت داوران را برعهده خواهد داشت. همچنین از سوی دپارتمان داوری  اسامی داوران مرحله نهايی  لیگ دسته اول  فوتبال استان اعلام شده است. دوبازی این رقابت ها امروز پنج شنبه ١٩ بهمن  برگزار خواهد شد و طی آن  ميناب جوان با وحدت گورزانگ در ورزشگاه شهيد امينی میناب با قضاوت داوران مصطفی سالاری ،  امين حسن زاده، اسماعيل نجفی و  محسن مكی زاده بازی می کند.ناظر داوری این دیدار  محمود دريايی است. شاهين بندر لنگه با  متحدمعزآباد در ورزشگاه  ملوان بندركنگ بازی می کند. 

 روح ا... قربانيان، عزيزا... محمدی ،  هارون چوپان زاده و  وحيد معلمی  راد  کار قضاوت این دیدار را برعهده دارند و   ناظر داوری این مسابقه  هم عبدالمجيد معماری است.

دیدگاه ها (0)
img