13

مهر

1403


ورزشی

14 اسفند 1396 08:33 0 کامنت

 صبح ساحل ، ورزشی - محمود رییسی هفته سیزدهم  مسابقات لیگ برتر فوتسال استان هرمزگان با انجام سه بازی به پایان رسید. 

در این هفته تیم های خویشاوند بندرعباس ، بیمارستان امام رضا(ع) و آرش جغین حریفان خود را شکست دادند. در این هفته پر گل ترین بازی دیدار تیم های خویشاوند بندرعباس و آزادگان رودان بود که با برتری ۱۳ بر صفر تیم خویشاوند به پایان رسید. گل های تیم خویشاوندان را فرخ فارسی 7 گل ، عمران حمیدی 3 گل ، اسماعیل میراب ، اميرحسين سنجری و  مهدی خوبار به ثمر رساندند.

 کارت زرد های این بازی را هم اسماعیل میراب و رضا شیرین خیز دریافت کردند. 

دیگر بازی پرگل این هفته بازی تیم آرش جغین و مقاومت میناب بود که با نتیجه ۵ بر ۲ به سود آرش به پایان رسید. برای آرش جغین  حسن ذاکری سه بار و محتشم ذاکری دو بار گلزنی نمودند. گل هایی تیم میناب را  علیرضا عیدی زاده و  نوید آذری به ثمر رساندند. تنها کارت زرد این بازی را   نوید آذری دریافت نمود.

 حساس ترین بازی هفته بین تیم های بیمارستان امام رضا  (ع ) ونريمان  بندرعباس برگزار شد که این دیدار کم گل ترین بازی هفته هم لقب گرفت. در این مسابقه که دو بر یک به سود  بیمارستان امام رضا  (ع )

به پایان رسید سعید دهقانی دو بار برای  بیمارستان گلزنی کرد و تک  گل تیم نريمان را مرتضی برهون زد.  

سعید دهقانی ، سعید اقتداری و فرامرزمرادی در این مسابقه کارت زرد دریافت نمودند.

 هفته چهاردهم و پایانی مسابقات لیگ برتر فوتسال استان هرمزگان  هم از چهارشنبه  شانزدهم اسفند  شروع خواهد شد که طی آن از ساعت 15 در سالن شهر رودان ، آزادگان میزبان مقاومت میناب  است. نماینده هیات فوتبال دراین بازی جمادی‌پور است‌.

دو بازی دیگر این هفته  پنجشنبه هفدهم برگزار می شود و از  ساعت 15 در  سالن کارگران  خویشاوند بندرعباس با بیمارستان امام رضا(ع) بازی می کند.‌ مسعودرئیسی نماینده هیات فوتبال در این دیدار است‌.

در همین  روز و از  ساعت 15  در سالن فجر  تیم سرخ آبی‌پوشان دوهزار با آرش جغین دیدار خواهد کرد . نماینده هیات فوتبال در این مسابقه  مریدی است. در پایان هفته سیزدهم سرخ آبی پوشان دو هزاربا 11 بازی  و کسب  29 امتیاز صدرنشین است. بیمارستان امام رضا (ع) با 11 بازی  و کسب  27 امتیاز  در مکان دوم ایستاده است. خویشاوند بندرعباس با 11 بازی وبه دست آوردن  21 امتیاز در جای سوم قرار گرفته است. نريمان بندرعباس با 12 بازی  و  21 امتیاز درمکان چهارم، مقاومت میناب با  11 بازی  و 7 امتیاز درجای پنجم ، آرش جغین با 11 بازی  و 7 امتیاز ششم  و تیم آزادگان رودان با  11 بازی  و تنها کسب  یک امتیاز در مکان هفتم ایستاده است.

 قهرمان فوتسال هرمزگان پنج شنبه همین هفته از بین تیم‌های سرخ آبی پوشان دوهزار و تیم بیمارستان امام رضا(ع) مشخص خواهد شد. 

دیدگاه ها (0)
img