13

مهر

1403


ورزشی

06 اسفند 1396 08:18 0 کامنت

صبح ساحل ، ورزشی - محمود رییسی هفته یازدهم  مسابقات لیگ برتر فوتسال  استان هرمزگان با انجام سه بازی به پایان رسید و تیم های سرخ و آبی پوشان دوهزار، بیمارستان امام رضا(ع) و نریمان حریفان خودرا شکست دادند.

در این هفته مقاومت میناب در خانه شکست خورد.  آزادگان رودان مقابل دیدگان تماشاگران خودش به بیمارستان امام رضا(ع) باخت و نریمان بندرعباس هم  همشهری خودش خویشاوند را از پیش رو برداشت. 

در این هفته تیم  مقاومت میناب  میزبان صدرنشین مسابقات سرخ آبی پوشان  دوهزار بود که در پایان با نتیجه ۵بر ۳ بازی را واگذار کرد. گل های تیم  سرخ آبی پوشان  را اسماعیل حیدری دو گل و  احسان احمدی سه گل زدند و برای مقاوت میناب هم‌ محمد امین دشمه ، محمد بالنجی و امیر محمد مرادی گلزنی کردند.

در این بازی شهرام جهانگیری ، محمد امین دشمه و نوید آذری از داوران کارت زرد دریافت کردند.آزادگان رودان در بازی خانگی ‌گلباران شد و ۱۱ بر یک بازی را به تیم بیمارستان امام رضا (ع) واگذار کرد. 

تنها گل تیم آزادگان رودان را رضا خبر زد. برای  تیم بیمارستان امام رضا (ع) هم سعید دهقانی شش گل ، محمد مرداد چهار گل  و حجت دهقانی گلزنی کردند.

تنها بازیکن اخطاری این دیدار سعید باخویش از تیم بیمارستان امام رضا (ع)  بود.

نریمان در یک بازی نزدیک همشهری خودش خویشاوندان را چهار بر سه شکست داد تا برنده دربی بندرعباس باشد.  گل های تیم نریمان را  مهدی ثامری دو گل ، حسین رحیمی و امیر مرادزاده  زدند و سه  گل تیم خویشاوندان را  فرخ فارسی دو گل و عمران حمیدی زاده زدند. 

رضا آمیری زاده ، فرامرز مرادی ، بهنام ساربانی و  فرخ فارسی بازیکنان اخطاری این دیدار بودند. این مسابقه یک کارت قرمز هم داشت و بهنام ساربانی از بازی اخراج شد. 

تیم منتخب هفته دوازدهم را هم بازیکنان  سعید دهقانی، محمد مرداد ، احسان احمدی ، مهدی ثامری و سعید باخویش  تشکیل می دهند. در پایان هفته سیزدهم تیم  سرخ آبی پوشان دو هزار با 29 امتیاز صدرنشین هستند.

تیم بیمارستان امام رضا(ع) با 24 امتیاز در مکان دوم ایستاده اند. تیم نریمان با 21 امتیاز سوم است.

خویشاوندان بندرعباس با  18 امتیاز چهارم و تیم های مقاومت میناب با  7 امتیاز ، آرش جغین رودان با  4 امتیاز و آزادگان رودان با یک امتیاز مکان های پنجم تا هفتم جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال هرمزگان  را در اختیار دارند. هفته سیزدهم  مسابقات لیگ برتر فوتسال هرمزگان هم پنجشنبه نهم اسفندماه برگزار می شود. سالن کارگران بندرعباس میزبان بازی تیم های خویشاوندان بندرعباس و آزادگان رودان است. این بازی ساعت ۱۵ برگزار خواهد شد.

‌آرش جغین در خانه از تیم مقاومت میناب پذیرایی خواهد کرد.

 یک دیدار از هفته سیزدهم جمعه دهم اسفندماه انجام خواهد شد و طی آن از ساعت ۱۴ تیم بیمارستان امام رضا(ع) میزبان تیم نریمان است تا شاهد یکی از حساس ترین بازی های این هفته باشیم.

دیدگاه ها (0)
img