12

مهر

1403


اقتصادی

23 اسفند 1396 08:59 0 کامنت

صبح ساحل ، اقتصادی - با حضور معاون راهبری تولید شركت مادر خصصی تولید نیروی برق حرارتی، مراسم تودیع  و معارفه سرپرست جدید شركت مدیریت تولید برق خلیج فارس برگزار گردید و  کرامت کمالی به عنوان مدیرعامل شرکت تولید برق خلیج فارس معرفی شد.

در این مراسم پیشاهنگ معاون راهبری تولید شركت مادر خصصی تولید نیروی برق حرارتی گفت؛ تابستان امسال نیروگاه های كشور با آمادگی 99درصد ركوردی جهانی را ثبت كردند. وی افزود : سعی و تلاش شما با وجود تنگنای مالی و افزایش ده درصدی برق استان ستودنی است و حاصل این زحمات نوید بخش رونق صنایع می باشد. وی  خواستار كاهش مصرف آب و برق با استفاده از تكنولوژی‌های كم مصرف و استفاده از الگوهای مناسب مصرفی در نیروگاه ها شد تا از این طریق بتوانیم خود را به استانداردهای جهانی نزدیك كنیم.معاون راهبری تولید در ادامه سخنان خود از مدیران خواست كه اقتصاد مقاومتی را سرلوحه كار خود قرار دهند و به سرمایه های انسانی به عنوان با ارزش‌ترین دارایی شركتها نگاه كنند و با مدیران ارشد استانی و كشوری در تعامل نزدیك باشند.وی ادامه داد: محیط زیست در نیروگاه ها باید به صورت جدی پیگیری شود تا بتوان  انرژی پاك را به مردم تحویل دهیم و باید تلاش كنیم تا خروجی‌های اضطراری در نیروگاه ها را به زیر یك درصد برسانیم و با كاهش مصرف داخلی كمكی شایانی به اقتصاد شركتها نماییم. به گفته وی  افزایش آمادگی تولید باید جزء برنامه های اصلی نیروگاه های کشور قرار بگیرد و تمام موانع در مسیر تولید برق باید برداشته شود. 

معاون راهبری تولید گفت؛ با توجه به بیانات مقام معظم رهبری باید در مسیر اقتصاد مقاومتی قرار بگیریم و در بحث صرفه جویی هزینه هایی را برای تكنولوژی های كم مصرف اختصاص دهیم و كاری كنیم تا مصرف انرژی در صنایع به حداقل خود برسد و با برنامه ریزی صحیح بتوانیم انرژی های ارزان را به مردم ارائه دهیم.در پایان مراسم حكم انتصاب احمد سایانی به عنوان سرپرست شركت مدیریت تولید برق خلیج فارس و حکم انتصاب کرامت کمالی  به عنوان مدیر عامل شرکت تولید برق خلیج فارس اهداء شد.

دیدگاه ها (0)
img