اعتماد مدیران سازمان تامین اجتماعی به بانوان توانمند استان؛

دکتر«امیری» مدیردرمان تامین اجتماعی هرمزگان شد



صبح ساحل ، اجتماعی - مدیردرمان تامین اجتماعی استان هرمزگان معرفی شد.آیین تکریم از خدمات دکتر لیلا خدری مدیر درمان سابق و معارفه دکترمریم امیری بعنوان مدیر درمان جدید تامین اجتماعی استان با حضور معاون درمان سازمان تامین اجتماعی و مقامات و مسئولین استانی برگزار شد.

در این آیین  حیدری بلوکی مدیرکل تامین اجتماعی استان هرمزگان در گزارشی گفت : 52 درصد جمعیت استان تحت پوشش بیمه ی تامین اجتماعی هستند .در ادامه بهروز اکرمی معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان با آرزوی توفیق برای دکتر خدری اظهار داشت : دکتر خدری با دوامتیاز این سنگر را ترک می کنند اول اینکه ایشان برای ادامه تحصیل و تخصص این جایگاه را ترک می کنند و دوم اینکه ایشان با سرافرازی مجموعه را ترک می کنند و با تلاشی که انجام دادند کارنامه موفق ، سرافرازانه و قابل قبولی را بر جای گذاشتند .وی همچنین ضمن تبریک انتخاب دکتر امیری ، این انتخاب از سوی مدیران سازمان  تامین اجتماعی را شایسته تقدیردانست  وگفت: دکتر امیری از کارکنان باسابقه و از بدنه ی سازمان تامین اجتماعی بوده و نیرویی توانمند و مدیر بومی هستند.

 وی با قدردانی از خدمات سازمان تامین اجتماعی در استان  تصریح کرد: این سازمان با توجه به تحت پوشش داشتن 52% جمعیت استان ، باید فعالیت های بیشتری در خدمت رسانی به جامعه هدف سازمان که اغلب جمعیت کارگر را تشکیل می دهدانجام دهد.دکتر خدری مدیر درمان سابق  استان  به ارائه گزارش عملکرد یک ساله مدیریت درمان استان پرداخت وافزایش تعداد تخت فعال بیمارستان خلیج فارس به 240 تخت ، خرید یک دستگاه  MRI ،  پنج دستگاه رادیوگرافی دیجیتال ، ماموگرافی و دستگاه آرتروسکوپی ، ارتقاء تشکیلات درمانگاه های عمومی قشم  و بندرلنگه به تخصصی را ازجمله مهمترین اقدامات برشمرد.

دکتر درخشان ضمن تقدیر از زحمات دکتر خدری. اظهار داشت : این جابجایی را به فال نیک میگیریم و امیدواریم که این مسیر پرافتخار همچنان ادامه داشته باشد. وی عنوان کرد: مصوبه مجلس برای پرداخت 50 هزار میلیارد از بدهی های تامین اجتماعی می تواند کارگشای خوبی برای تامین اجتماعی باشد .

دکتر درخشان اظهار داشت : در سال جدید شعار وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی که بخصوص سرلوحه فعالیت های سازمان تامین اجتماعی قرار خواهد گرفت «حرکت های کوچک و کارهای کوچک» عنوان شده است که در علم مدیریت و عصر کیفیت به آن بهبود مستمر می گویند، امیدواریم بتوانیم با حرکت های کوچک و به هم پیوسته به نتایج مثبت و تحول های عمیق و گسترده ای برسیم همانطور که در دین ما هم به این نکته تاکید شده است که مسلمان نباید دو روزش با هم یکسان باشد.وی وظیفه ی اصلی سازمان تامین اجتماعی را ایجاد آرامش خاطر در نیمی از جمعیت کشور عنوان کرد و گفت : سازمان تامین اجتماعی علیرغم مشکلات فراوانی که در سال گذشته کل کشور را تحت تاثیر قرار داده بود توانست با تلاش مضاعف همه ی همکاران و مدیریت و راهبری  درست مدیر عامل پرتلاش سازمان و عنایت مجلس و دولت به تمامی تعهدات خود در مقابل بیمه شدگان عمل نماید ، پرداخت بموقع مستمری و عیدی مستمری بگیران از جمله تعداتی بود که در جهت رفع دغه دغه خاطر این عزیزان انجام شد. 

دکتر درخشان در خصوص مطالبات مراکز طرف قرار داد سازمان تامین اجتماعی مصوبه مجلس برای پرداخت 50 هزار میلیارد بدهی دولت را راه گشا دانست و ابراز امیدواری کرد که در سال جاری تعهدات سازمان به روز شود .

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی در خصوص وضعیت حوزه ی درمان اضهار داشت:تاکیدبر تقویت زیرساخت ها و ایجاد بستر مناسب برای تحولی که آیندگان به آن نیاز دارند ، هدف اصلی فعالیت های سازمان بوده است که تقویت و ارتقاء زیرساخت های فناوری اطلاعات بعنوان پایه و اساس تحول در دنیای امروز اصلاح شیوه ی مدیریت بیمارستان ها و تشکیل هلدینگ درمان ، برقراری نظام ارجاع داخلی بعنوان یک سیستم پذیرش شده در جهان بمنظور ارتقاء کیفیت خدمات به بیمه شدگان، همچنین اصلاح شیوه ی پرداخت که در سال جاری در تهران بصورت پایلوت انجام خواهد شد ،نوسازی و بروز رسانی تجهیزات پزشکی مراکز درمانی ملکی ،از برنامه های سازمان تامین اجتماعی در حوزه ی درمان بوده است که در سال جدید نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

وی اذعان کرد: ساخت مراکز درمانی به دلیل نظر ویژه ی مدیرعامل و هیئت مدیره سازمان به مناطق دور دست و مرزی موجب شده است حدودا 70 درصداز پروژ ه‌های سازمان تامین اجتماعی در مناطق مرزی ، بخصوص درجنوب کشور بوده است که یا به اتمام رسیده و یا در دست احداث است .دکتر درخشان در تشریح طرح نظام ارجاع داخلی گفت : این طرح در حال حاضر در پنج استان کشور به صورت پایلوت در حال اجراست ، این پروژه بسیار عظیم با آرامش و  ایجاد زیرساخت های لازم در حوزه های فناوری اطلاعات و نرم افزار در این پنج استان پیگیری می شود و به تدریج در کل کشور اجرا خواهد شد ، و به امید خدا پاسخگوی رفع بسیاری از مشکلات درمان در تامین اجتماعی خواهد بود .

وی اضافه کرد : گرچه سازمان تامین اجتماعی از همه قابلیت های خود برای تسهیل دسترسی بیمه شدگان و بیماران به نوبت دهی مراکز درمانی ملکی همچون «نوبت دهی اینترنتی و تلفنی ، کد های دستوری » و از این قبیل بهره گرفته است اما راه حل اساسی حذف صفهای نوبت دهی نظام ارجاع است که دنیا نیز به سمت سیستم رفته است و مشکل نوبت دهی نیز به صورت ریشه ای و اساسی با اجرای نظام ارجاع برطرف خواهد شد.

دکتر امیری مدیر درمان تامین اجتماعی استان ، با قدردانی از اعتماد دکتر نوربخش و دکتر درخشان به این انتخاب  ابراز امیدواری  کرد  با همکاری همه کارکنان مدیریت درمان بتوانم این امانت را به خوبی پاسداری کنم . 

وی عنوان کرد: زمانی که به سازمان تامین اجتماعی واردشدم بیمارستان خلیج فارس با ظرفیت ١١٢تخت به استان خدمت رسانی می کرد و اکنون این ظرفیت به  240 تخت رسیده است که امیدوارم بتوانیم با آرامش ، همدلی و همکاری به تکمیل بقیه ظرفیت های بیمارستان و ارتقاء آن به 300تخت مصوب دست یابیم .

دکتر امیری برنامه ی کاری خود را کنترل هزینه ها و صیانت از حقوق بیمه شدگان به عنوان حق الناس ، همچنین حفظ کرامت انسانی بیمه شدگان و کارکنان سازمان عنوان کرد و گفت : حفظ کرامت انسانی وظیفه ای است که بر دوش همه ی ماست و ما آن را به عنوان سرلوحه ی کار خود برای همه مراجعین درنظر داشته و خواهیم داشت .

وی همچنین اظهار داشت : هیچ کاری به موفقیت نمی رسد مگر اینکه هماهنگی ، همدلی و دوستی در انجام آن وجود داشته باشد و من پذیرای نظرات و پیشنهادات و مشورت همه ی همکاران در رسته ی تخصصی خود جهت پیشبرد اهداف سازمان و ارتقاء کیفیت مجموعه هستم و امیدوارم با همکاری و همدلی تمام دوستان و همکاران در این جایگاه نیز امانت دار خوبی باشم.درپایان  لوح یادبودی به پاس تقدیر از زحمات و خدمات دکتر لیلا خدری از سوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی توسط دکتر درخشان به ایشان اهدا گردید . همچنین حکم انتصاب دکتر مریم امیری توسط دکتر درخشان ابلاغ گردید.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها