14

مهر

1403


فرهنگی و هنری

26 فروردین 1397 08:05 0 کامنت

صبح ساحل ، هنری - نمایشگاه گروهی‌ «کلیک» (Click) توسط گالرى آرتا (artagallery) در اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ )برابر با ۱۰ - ۲۲ مِی ۲۰۱۸)، در شهر تورنتوی کانادا و با مدیریت فای اطهرى (Fay Athari) برگزار می‌شود.

مرتضا نیک نهاد هنرمند هرمزگانی در کنار سایر هنرمندان ایرانی و بین المللی از عکاسان حاضر در این نمایشگاه است.

 در این نمایشگاه، آثار عکاسانی چون آنتونی شاتزکی (anthony Schatzky)، السا هاشمی (Elsa Hashemi)، فای عطاری (Fay Athari)، ژاکلین اسلون سیکلوس (Jacquelyn Sloane Siklos)، جان کاسموپولوس (John Kosmopoulos)، لودمیلا شانایدر (Ludmila Schnaider)، مرتضا نیک‌نهاد (Morteza Niknahad)، ساسان قهرمان (Sasan Ghahreman)، سیدرا سید (Sidra Syed) استیون لوینسون (Steven Levinson)، البرز ملک‌پور (Alborz malekpoor) به نمایش گذاشته می‌شود.

این هنرمند هرمزگانی در گفت و گو با صبح ساحل بیان کرد: در اين نمايشگاه بخشى از مجموعه  تازه ام ماهى بزرگ را براى اولين بار ارائه مى دهم . اين مجموعه در سال قبل توليد شده و بطور كامل در نمايشگاه انفرادى ام در سال جارى ارائه مى شود .

گالری آرتا در معرفی نمایشگاه «کلیک» چنین نوشته است: «کلیک عکاسان استثنایی را معرفی خواهد کرد که دوربین را به‌عنوان شیوه‌ی بیان اندیشه و خلاقیت خود برگزیده‌اند. این نمایشگاه آثار هنرمندانی را به نمایش خواهد گذاشت که همگی دوربین را به شیوه‌ای متفاوت برای روایت داستان‌ خود به کار می‌گیرند؛ حالا ممکن است عکس یک پرتره، یک منظره، انتزاعی و یا سورریال باشد. هیچ محدودیتی در کشف خلاقانه در ساحت عکاسی در این نمایشگاه جالب وجود نخواهد داشت آن‌جا که می‌تواند بیننده را به جان اندیشمند پشت عکس گرفته‌شده جذب کند.»

گفتنى ست آثار نيك نهاد در سال گذشته در چندين نمايشگاه داخلى و خارجى شركت داشته است .

دیدگاه ها (0)
img