13

مهر

1403


حوادث

29 فروردین 1397 09:49 0 کامنت

صبح ساحل ، حوادث - فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه از کشف انواع مواد نیروزا خارجی قاچاق به ارزش 700 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا ، سرهنگ محمود حافظی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر تردد یک دستگاه خودرو حامل بار قاچاق از بندرلنگه به سمت پارسیان ، پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: مأموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی مسیر تردد قاچاقچیان را شناسایی و پس از مسدود کردن مسیر حرکت احتمالی ،به یک دستگاه خودرو پژو 405 مشکوک و نسبت به توقیف آن اقدام کردند.

فرمانده انتظامی بندرلنگه عنوان کرد: راننده خودرو به دستور ایست مأمورین توجه ننموده و از محل متواری،که با شیوه و شگرد خاص پلیسی مأموران موفق شدند خودروی مذکور را متوقف کنند.

سرهنگ حافظی ادامه داد: در بازرسی از خودرو تعداد 9 هزار و 820 عدد قرص نیروزا و 37 کیلوگرم پودر نیروزا قاچاق کشف و ضبط شد.

وی ارزش محموله مکشوفه را بنا به نظر کارشناسان 700 میلیون ریال برآورد کرد و افزود: محموله مکشوفه به همراه یک نفر متهم و توقیف یک دستگاه خودرو جهت سیر مراحل قانونی به پلیس کالای قاچاق منتقل شد.

دیدگاه ها (0)
img