12

مهر

1403


ورزشی

30 فروردین 1397 07:53 0 کامنت

صبح ساحل ، ورزشی - محمود رییسی // محمدرضا بسطامی، هافبک جوان و خوش آتیه هرمزگانی تیم فوتبال  زیر 23 سال نایمخن هلند به بندرعباس بازگشت. 

بسطامی  با اشاره به این که فوتبال خود را از تیم کارگر گچین آغاز کردم و پس‌ از آن در تیم‌های نونهالان شهرداری بندرعباس، نوجوانان و جوانان آلومینیوم هرمزگان، بزرگسالان ستاره جوان گچین، امید برق بندرعباس و امید گل گهر سیرجان بازی کردم، افزود: پس از سفر به کشور امارات، فیلم بازی‌هایم را به تیم‌هایی نظیر الاهلی، العین، عجمان و الوحده نشان دادم که مدیران تیم‌ها با اعلام رضایت از عملکرد فنی‌ام خواستار عقد قرارداد بودند ولی به دلیل قانون منع جذب بازیکن ایرانی توسط باشگاه‌های اماراتی نتوانستم قراردادی منعقد کنم. 

وی با اشاره به این که در روز پایانی سفرمان به دبی، توسط مسعود عبداللهی که درگذشته سابقه مربیگری‌ام در تیم آلومینیوم هرمزگان را بر عهده داشت به باشگاه ایرانیان دبی فراخوانده شدم، اضافه کرد: در دیداری دوستانه برای تیم تحت هدایتش به میدان رفتم که توانستم در این دیدار عملکرد خوبی داشته باشم. 

 این لژیونر هرمزگانی فوتبال ایران با بیان این که به پیشنهاد وی به تیم ان. ئی. سی نایمخن معرفی شدم، خاطرنشان کرد: با حضور در باشگاه ایرانیان دبی فیلم بازی را با همکاری چند مربی ایرانی در این باشگاه به تیم نایمخن هلند ارسال کردیم که موردتوجه این باشگاه هلندی قرار گرفت. 

بسطامی که پست تخصصی‌اش هافبک و دفاع راست و چپ است، ادامه داد: باشگاه نایمخن خواستار حضورم در تمرینات شد که به دلیل طولانی شدن صدور ویزا این امر طول کشید تا این که با فراهم شدن تمامی شرایط به هلند سفر کردم و توانستم در این فصل در تیم زیر 23 سال‌ها حضور پیدا کنم.

 وی با اشاره به این که پس از حضور در تمرینات و علاقه سرمربی به حضور در این تیم، قرارداد خود را به مدت دو سال با تیم نایمخن منعقد کردم، اضافه کرد: شرایط تیم نایمخن خوب و هواداران پرشوری دارد که به‌واسطه حضور علیرضا جهانبخش در این تیم و درخشش، خاطره خیلی خوبی از بازیکنان ایرانی دارند و هر جا می‌روم صحبت از جهانبخش است و دوست دارند عملکردم در آینده مانند او باشد. 

بسطامی با بیان این که شرایط باشگاه از هر لحاظ عالی و همه‌چیز برای رشد در فوتبال مهیاست، تصریح کرد: در این فصل توانستیم در لیگ زیر 23 ساله‌های هلند عنوان پنجمی را کسب کنیم و موفق به زدن 5 گل و ارسال 4 پاس گل شدم. 

وی با اشاره به این که رسیدن به تیم بزرگسالان نایمخن سخت اما شدنی است، اضافه کرد: امیدوارم بتوانم با تمرینات و عملکرد خود راهی تیم بزرگسالان نایمخن شوم. 

این لژیونر هرمزگانی فوتبال ایران هدف نخستش را حضور در تیم امید ایران و المپیک 2020 توکیو دانست و عنوان کرد: به‌زودی با مسئولان فدراسیون فوتبال رایزنی خواهم کرد تا فیلم مسابقاتم را مشاهده کنند و بتوانم راهی تیم ملی امید شوم و نقشی در صعود تیم کشورمان به مسابقات المپیک داشته باشم. 

بسطامی در پایان با اشاره به این که در دیدار پایانی‌مان علیرضا جهانبخش بر سر مسابقه آمد و در خصوص شرایطم صحبت کردیم، ادامه داد: امیدوارم روزی مانند جهانبخش بتوانم نماینده شایسته‌ای برای فوتبال کشورم باشم.

 قاسم رنجبریان دبیر هیات فوتبال استان هرمزگان در گفت‌وگو با  صبح ساحل  گفت : خوشحالیم که جوان شایسته‌ای از این استان با تلاش های خود توانست به ترکیب تیم  زیر 23 سال نایمخن هلند راه پیدا کند ودرمسابقات لیگ فوتبال این کشورحاضر شود .

وی با تمجید از عملکرد این بازیکن درمسابقات لیگ کشور هلند گفت : بسطامی با وجود  حضور کوتاه اش در ترکیب تیم امید نایمخن  در این رقابت ها نمایش خوب وتحسین‌برانگیزی را از خود نشان داده است .

رنجبریان با  بیان اینکه فوتبال هرمزگان به داشتن جوانان با استعدادی چون بسطامی افتخار می کند اظهار داشت: استان هرمزگان استعدادهای زیادی درفوتبال دارد و می‌تواند بازیکنان بیشتری به تیم های داخلی وخارجی تحویل دهد وامیدواریم با حمایت مسئولان شاهد رشد فوتبال هرمزگان و پرورش بازیکنان خوب و با استعداد همچون بسطامی باشیم.

 علی خواجه فینی و قاسم رنجبریان(نائب رئیس و دبیر هیات فوتبال هرمزگان) به همراه جمعی از پیشکسوتان ، مربیان فوتبال وتعدادی از اهالی گچین  برای استقبال از این بازیکن در فرودگاه بندرعباس حضور یافتند.

دیدگاه ها (0)
img