12

مهر

1403


حوادث

06 اردیبهشت 1397 08:15 0 کامنت

صبح ساحل ، حوادث -   اعظم رام اعضاء باند قاچاق مواد مخدر به همراه یک تن و 800 کیلوگرم مواد مخدر  در هرمزگان دستگیر شدند.

مدتی قبل ماموران پلیس هرمزگان طی کار اطلاعاتی گسترده مطلع شدند، یک باند مواد مخدر قصد عبور از مسیر دریا به سمت استان های مرکزی کشور دارند. 

در همین رابطه پرونده ای باز  و تحقیقات کاملتر شروع شد،  تیمی متشکل از پلیس مواد مخدر و دریابانی با هماهنگی مقام قضایی وارد عمل شدند و پس از تعقیب و مراقبت  طولانی،در یک حرکت ضربتی، این باند مواد مخدر را غافلگیر کردند. افراد این باند در کمال ناباوری خود، به دام قانون افتادند.

دستگیری در یکی از روستاها 

فرمانده انتظامی استان  هرمزگان در تشریح  این کشفیات گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان هرمزگان، با همکاری مشترک ماموران دریابانی در راستای مبارزه جدی و قاطعانه با پدیده قاچاق مواد مخدر، طی کار اطلاعاتی گسترده و بهره گیری از شیوه های پلیسی، یک باند از سوداگران مرگ که قصد داشتند محموله سنگین مواد افیونی را از مسیر دریا به سمت استان های مرکزی کشور انتقال دهند، شناسایی کردند.

سردار«عزیزاله ملکی» اظهار داشت:در اوایل بامداد روز سه‌شنبه گذشته اکیپی متشکل از ماموران انتظامی و دریابانی، به یکی از روستاهای  بندرعباس اعزام شدند که پس از ساعتی تعقیب و مراقبت، در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه، اعضا 7 نفره این باند از سوادگران مرگ را دستگیر و در بازرسی دقیق از محل، یک تن و 780 کیلوگرم تریاک کشف کردند.

کشف 6هزار کیلوگرم مواد مخدر 

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به توقیف 3 دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان که در زمینه حمل و انتقال این محموله سنگین از آنها استفاده می شد، بیان کرد: متهمان برای انجام تحقیقات بیشتر، به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان انتقال داده شدند و در این رابطه، پرونده تشکیل شده و موضوع در دست پیگیری است.

سردار ملکی فرمانده انتظامی استان هرمزگان در پایان گفت: مجموع کشفیات  مواد مخدر از ابتدای سال تاکنون 6هزار و 100 کیلو گرم  است.

دیدگاه ها (0)
img