امروز بسیج و سپاه با اقتدار دربرابردشمنان ایستاده اند



صبح ساحل ، سیاسی - فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان افزود: امروز بسیج و سپاه در کمال عزت، اقتدار و سربلندی و ایستادگی در برابر همه دشمنان نظام و اسلام با رویکردهای خدمت رسانی، محرومیت زدایی و کمک به رونق اقتصادی مردم با اجرای طرح های اقتصادی مقاومتی با هدف تامین درآمد و معیشت در کنار همه فعالیت های نظامی ، فرهنگی و اجتماعی به جامعه کمک و خدمت می کند.

به گزارش هرمز؛ سردار پاسدار رضا ترابی فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در آئین تودیع و معارفه فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیریک گفت: فلسفۀ وجودی حکومت، خدمت گزاری به مردم است در نظام اسلامی نباید کارگزاران با مردم رفتاری ملوکانه داشته باشند، بلکه مقام و منصب خود را نعمتی بدانند که وسیلۀ خدمت گزاری به مردم باشد.

وی اظهار کرد:امانت داری ملاک پذیرش  همه مسئولیت ها برای مدیران ما در نظام می باشد و ارزش و اعتبار مردم به میزان مکارم اخلاق است و کسانی که عهده دار ادارۀ امور مردم می شوند بیش از دیگران به مکارم اخلاق نیازمند هستند و هرچه حیطۀ مسئولیت آن ها وسیع تر شود بیش از دیگران به پایبندی به اصول اخلاقی نیازمند هستند.

سردار پاسدار ترابی افزود: امروز الحمدالله به یوم برکت نظام و انقلاب و وجود رهبری معظم انقلاب، امنیت، آرامش ، وحدت در نظام مقدس مثال زدنی است و امروز در شهرستان سیریک همه مردم اعم از شیعه و اهل سنت در صفا و صمیمت با هم زندگی مسالمت آمیزی دارند و مردم سیریک در سطح استان هرمزگان زبانزده  عام و خاص هستند.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان یادآور شد: همه ما به خوبی می دانیم که امروز امریکا و جهان غرب دشمن ما هستند و هیچ وقت به دنبال پیشرفت و توسعه ما نیستند و دل خوش کردن به آنها اشتباهی بزرگ و خیانت به خود است.

سردار پاسدار ترابی اضافه کرد: امروز وظیفه همه ما مسئولان و خدمتگزاران نظام است که در راه خدمت به اسلام ، نظام و انقلاب تلاش و کوشش داشته باشیم و برای اعتلا و رفع مسائل و مشکلات با یکدیگر هم افزایی و وحدت رویه داشته باشیم و سعی نکنیم با تهمت، تهدید و اختلاف افکنی میان یکدیگر مشکلات را به دوش یکدیگر بیاندازیم و از انجام آنها به بهانه های واهی امنتا داشته باشیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها