استاندار هرمزگان:

این واقعه دردناک را به رهبر معظم انقلاب، ملت و مردم استان تسلیت می‌گویم



استاندار هرمزگان ضمن تسلیت شهادت سید ابراهیم رییسی رییس جمهور محبوب و مردمی کشورمان و هیات همراه، گفت: این ضایعه دردناک، داغ بزرگی است و آنچه که ما را تسکین می‌دهد حضور و همدردی مردم است.

    

به گزارش صبح ساحل،  مهدی دوستی روز دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در هرمزگان که با حضور فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان، فرماندار بندرعباس، رییس اتاق بازرگانی و جمعی از مسئولان استانی با عرض تسلیت شهادت رییس جمهور محبوب و مردمی کشور و هیات همراه از جمله وزیر امور خارجه، امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی و تیم حفاظت رییس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: این واقعه دردناک را به رهبر معظم انقلاب، تمام ملت ایران اسلامی و مردم هرمزگان تسلیت می‌گویم.

وی با اشاره به اینکه مسیر خدمت رسانی به مردم بدون وقفه ادامه خواهد یافت، بیان کرد: ما تجربه تاریخی داریم و در برهه‌های مختلف خون شهیدان باعث ماندگاری انقلاب شده و ادامه راه این انقلاب برگرفته از خون شهدا بوده است.

نماینده عالی دولت در هرمزگان یادآور شد: این خون‌های پاک شهدای امروز نیز در راه خدمت به مردم بر زمین ریخته شده و به طور قطع جان تازه‌ای به انقلاب اسلامی خواهد داد.

وی تصریح کرد: رهبرمعظم انقلاب مسیر را مشخص کردند و تاکیدی که داشتند ادامه خدمت بدون وقفه به مردم عزیز بود و اینکه حرکت جمهوری اسلامی با تمام قدرت و قوا ادامه خواهد داشت، مردم ایران از این دست تجربه‌های سخت بسیار دارند و روز به روز مستحکم‌تر شدند تا این انقلاب را به دست صاحب اصلی یعنی امام عصر بدهند.

دوستی ادامه داد: خدمات بی‌وقفه به مردم مطابق منویات و دستورات رهبرمعظم انقلاب ادامه دارد، از دیروز نیز با تشکیل نشست‌های فوق العاده تصمیماتی برای مسائل مختلف اتخاذ شد و بازدیدی هم از بندر شهید رجایی و گمرکات داشتیم.

وی افزود: برای گرامیداشت و بزرگداشت شهدای عزیز از ظهر امروز دوشنبه مراسماتی در سراسر استان برگزار خواهد شد که اطلاع رسانی در این زمینه انجام خواهد گرفت.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها