12

مهر

1403


ورزشی

25 اردیبهشت 1397 07:46 0 کامنت

صبح ساحل ، ورزشی - سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس گفت: بنده و اعضای بومی این تیم از سال گذشته هیچ دریافتی نداشته اند.

عباس روزپیکر  درباره آخرین وضعیت تیم فوتسال آذرخش بندرعباس افزود: طبق معمول هر سال تیم های دیگر کارشان را شروع می کنند ولی ما بلاتکلیف هستیم و هیچ چیزی مشخص نیست.

وی با بیان این که البته در استان هرمزگان واژه «نه» وجود ندارد و همه استان می گویند از تیم حمایت می کنیم، اضافه کرد: یکی دو جلسه هم با مالک باشگاه داشته ایم، قول هایی داده اند ولی تا عملی نشود نمی توان حرفی زد.

روزپیکر در پاسخ به این سئوال که آیا مطالبات سال گذشته تیم آذرخش تسویه شده است؟ تصریح کرد: بازیکنان و مربیان بومی صفر درصد دریافتی داشته اند ولی بازیکنان غیر بومی ۶۰ درصد از قراردادشان را گرفتند.

کمک ها به تیم ناچیز بود و اگر می خواستیم پول را در کل تیم تقسیم کنیم، مبلغ کمی به تمام نفرات می رسید.

وی ادامه داد: به همین دلیل قرار شد نفرات غیربومی برای گرفتن پول در اولویت باشند اما نمی دانستیم اینقدر پرداخت قرارداد بومی ها طول می‌کشد.

سرمربی تیم فوتسال آذرخش با بیان این که موهایم از دست این تیم و حرص و جوش خوردن سفید شده است، اظهار کرد: از زمانی که در لیگ امیدها بودیم حرص و جوش بود. فکر می کردیم با صعود به لیگ برتر مشکلات تمام شود ولی همه چیز بدتر شد.

روزپیکر در پاسخ به این سئوال که مقصر مشکلات فعلی کیست؟ اظهار کرد: مقصر باشگاه است. ما تلاش خاصی برای حل مشکلات نمی بینیم.

وقتی سوت پایان لیگ به صدا در می آید، همه چیز برای دو سه ماه تعطیل می شود. بعد یک جلسه می گذارند و دوباره همه چیز به آینده موکول می شود.

دیدگاه ها (0)
img