12

مهر

1403


اجتماعی

27 اردیبهشت 1397 08:05 0 کامنت

صبح ساحل ، اجتماعی - معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان گفت: فرمانداران باید با اقشار مختلف مردم تعامل شایسته داشته باشند.

 بهروز اکرمی در جلسه تکریم و معارفه فرماندار جدید بندر خمیر با بیان اینکه پذیرفتن مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی ایران توفیق الهی است،گفت: برخی از افراد این توفیق را پیدا می‌کنند که مدتی از عمر خود را به عنوان مسئول در منصبی مشغول شوند بنابراین باید این فرصت ها را مغتنم شمارند زیرا فرصت خدمت به مردم بسیار زودگذر است.وی همچنین عنوان کرد:فرماندار باید فرقی بین مردم شهرستان نگذارد و با ائمه جماعات و نمایندگان مردم و خانواده شهدا، ایثارگران و سایر اقشار تعامل شایسته داشته باشد.

اکرمی به استفاده فرماندار از همه ظرفیت ها برای رفع مشکل بیکاری و ایجاد اشتغال برای جوانان نیز تاکید کرد و یادآور شد: اگر مدیران تلاش مضاعف کنند می توانیم ازهمه بحران های سخت بخوبی عبور کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان در ادامه با تقدیر از خدمات محمد ملایی فرماندار سابق خمیر گفت: ایشان از مدیران لایق و شایسته می باشد که خدمات ارزشمندی در شهرستان خمیر ارائه داده و امروز پس از سی سال خدمت صادقانه، در حالی این مسئولیت را ترک می‌کند که از این فرصت برای پیشرفت، توسعه و خدمتگزاری به مردم استفاده کرده‌ است./مهر

دیدگاه ها (0)
img