12

مهر

1403


ورزشی

02 خرداد 1397 07:57 0 کامنت

صبح ساحل ، ورزشی -  دبیر هیات فوتبال استان هرمزگان گفت: تا زمانی که از ریاست هیات فوتبال استان حکم دارم در این سمت خالصانه خدمت کرده و زیر بار فشار و ظلم نمی‌روم و طبق قانون تمامی امور را انجام می‌دهم.

قاسم رنجبریان در جلسه معارفه مسئول کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی استان هرمزگان، افزود: عباس غیبی از افراد شناخته‌شده و باتجربه در امر فوتبال است که با توجه به شناختی که از کارنامه وی وجود داشت و با نظر رئیس هیات فوتبال استان به این سمت منصوب شد.

وی با بیان این که باید مسئولان تمامی کمیته‌ها به مدد عباس غیبی آمده تا در آینده شاهد رشد هرچه بیشتر در زمینه فوتسال و فوتبال ساحلی در استان هرمزگان باشیم، اضافه کرد: از این‌پس «محمد کارگران» در سمت سرپرست هیات فوتبال شهرستان بندرعباس و «نقی صیاد فعال» در سمت دبیر کمیته بازرگانی و اقتصادی هیات فوتبال استان هرمزگان مشغول به کار خواهند شد.

دبیر هیات فوتبال استان هرمزگان با اشاره به این که هیات فوتبال بندرعباس برای مسئولان هیات فوتبال استان به ‌مانند سایر شهرستان‌هاست، عنوان کرد: امیدوارم مسئولان آن همچون حال حاضر بتوانند تمامی امور را با برنامه پیش ببرند و در این مسیر از اقدامات بلندپروازانه دوری کنند تا در آینده‌ای نزدیک این افراد در ورزش استان تاثیرگذار و سمت‌های بزرگ‌تری را در دست بگیرند.

رنجبریان با بیان این که مسئولان کمیته نباید امورات خود را به فضای مجازی ببرند، اضافه کرد: فضای مجازی هم خوب و هم بد است و در حال حاضر مشاهده می‌کنیم که فضای مجازی فوتبال استان را به سمت دو به هم زنی هدایت کرده است.

وی با اشاره به این که تا زمانی که از ریاست هیات فوتبال استان حکم دارم در این سمت خالصانه خدمت کرده و زیر بار فشار و ظلم نمی‌روم و طبق قانون تمامی امور را انجام می‌دهم، اظهار کرد: برخی ایراد می‌گیرند که مدیریت فعلی مدیریت دیکتاتوری است که این موضوع به‌هیچ‌وجه صحت ندارد زیرا در حال حاضر شاهد مدیریت هماهنگ کمیته‌ها هستیم.

دبیر هیات فوتبال استان هرمزگان با بیان این که هر حرفی می‌خواهند در فضای مجازی بزنند اما بنده به وظایف خود عمل خواهم کرد، افزود: درب هیات فوتبال به روی همه باز و هرکسی نظر و انتقادی دارد، آماده پذیرایی و میزبانی‌اش هستیم.

رنجبریان با اشاره به این که به‌طور مثال در یک گروه فضای مجازی از 250 عضو، تنها 10 نفر در بحث‌ها شرکت می‌کنند که از این تعداد برخی نظرات درست و برخی اشتباه است زیرا اطلاعات کامل ندارند، تصریح کرد: هیات فوتبال استان هرمزگان هم انتقادپذیر و هم برنامه محور است پس باید با کمک یکدیگر بتوانیم این چرخ را در مسیر صحیح خود بچرخانیم.

در ادامه مسئول جدید کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی استان هرمزگان گفت: امیدوارم بتوانم در وظایف محوله موفق باشم و از هیچ تلاشی برای رسیدن به این مهم دریغ نمی‌کنم.

عباس غیبی با بیان این که فوتسال و فوتبال ساحلی نیاز به برنامه دارد، تصریح کرد: باید برنامه این دو رشته را بررسی و کم و کاستی‌های آن را برطرف و برای رسیدن به لیگ‌های کشوری، پرورش استعدادها و توسعه زیرساخت‌ها برنامه‌ریزی کرد.

وی با اشاره به این که به کمک تمامی مسئولان کمیته‌های هیات فوتبال استان هرمزگان نیازمندم، خاطرنشان کرد: بنده خود را جدا از بقیه ندانسته و برای رسیدن هرمزگان به قله‌های افتخار به کمک تمامی دلسوزان عرصه فوتبال نیاز دارم.

مسئول جدید کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی استان هرمزگان با بیان این که در گذشته فوتبال ساحلی استان را به‌تمامی نقاط استان بردیم، اضافه کرد: هدف ما توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی در تمامی نقاط استان هرمزگان است و بدین منظور باید همگی شبانه‌روزی تلاش کنیم زیرا به‌اندازه کافی ظرفیت و پتانسیل در استان هرمزگان وجود دارد.

در پایان «عباس غیبی» به‌عنوان مسئول جدید کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی استان هرمزگان معرفی شد. غیبی، مسئول کمیته فوتسال ساحلی استان هرمزگان، مسئول کمیته فوتوالی استان هرمزگان و عضو هیئت‌رئیسه کمیته فوتوالی کشور را در کارنامه دارد.

دیدگاه ها (0)
img